וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנוי אינו זמין

21.7.2014 / 17:00

"הארץ" נאלץ להתמודד עם גל ביטולי מנויים זאת לאור אופי הסיקור שלו את מבצע ”צוק איתן”, ובמחאה על מאמרו של גדעון לוי ”הרעים לטיס”. העיתון: ”נשוב אליהם בהמשך"

עיתון הארץ נאלץ להתמודד בשבועות האחרונים עם גל ביטולי מנויים זאת לאור אופי הסיקור שלו את מבצע "צוק איתן", ובעיקר ביטולים במחאה למאמרו של גדעון לוי "הרעים לטיס" - אשר עורר סערה וגרם לפובליציסט אף לשכור מאבטח אישי. על פי ההערכות מדובר בקרוב ל-1,000 אנשים אשר ביטלו את המנוי לעיתון.

בשל איומים על חייו: גדעון לוי שכר מאבטח

בניגוד לכלי התקשורת אחרים בישראל, עיתון הארץ לא הצטרף למגמת ההתגייסות הכללית של כלי תקשורת בישראל: בעוד שבאתר ynet עולה קמפיין תמיכה בחיילי צה?ל ועיתון "ישראל היום" נרתם להפגנת תמיכה בחיילי צה?ל, ב"הארץ" נמנעים מהפגנת פטריוטיות בלתי-עיתונאית והוא היה הראשון לפרסם מאמר ביקורתי נחרץ על המבצע.

בפייסבוק קמו בעקבות כך כמה קבוצות שקראו להחרים את העיתון ולבטל את המנוי, אליהם הצטרפו גם ביריוני רשת המגיבים באופן קבוע לפוסטים של הארץ בפייסבוק, וטורי גינוי כמו זה של לילך סיגן היום ב"מעריב השבוע", אשר ניסתה להסביר בדרכה מדוע ביטלה את המנוי לעיתון.

מעיתון הארץ נמסר בתגובה: "מאז פרוץ המלחמה נוספו להארץ יותר מנויים מאשר אלה שביקשו להפסיק את מנויים". בעיתון ציינו כי מרבית המפסיקים הם בשל המאמר של גדעון לוי ומסרו: "אנו נשוב אליהם בהמשך ונציע להם לשוב ולקרוא הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully