וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לסגור פעילות אל-ג'זירה בישראל"

21.7.2014 / 23:06

שר החוץ אביגדור ליברמן הודיע היום כי משרדו בוחן אפשרות להפסיק את פעילותה בישראל של רשת הטלוויזיה שבבעלות משפחת השלטון הקטארית: "עמוד התווך במערך התעמולה של החמאס"

ישראל נגד אל-ג'זירה, שוב: שר החוץ אביגדור ליברמן הודיע היום במסיבת עיתונאים כי משרדו בוחן אפשרות להפסיק את פעילותה בישראל של רשת הטלוויזיה שבבעלות משפחת השלטון הקטארית, הרשת הפופולרית ביותר בעולם הערבי.

ליברמן אמר כי "קטאר היא גם גורם מרכזי בעימות שאנחנו מנהלים עכשיו מול החמאס בעזה, כשבין היתר היא מממנת את החמאס ונותנת מקלט לחאלד משעל. רשת אל-ג'זירה, שגם אותה כמובן מממנת קטאר, היא עמוד התווך המרכזי במערך ההסברה והתעמולה של החמאס". הוא הוסיף כי הרשת "נטשה אפילו את מראית העין של כלי תקשורת מהימן והיא משדרת, גם לתוך עזה וגם החוצה לעולם, הסתה אנטי-ישראלית, שקרים, התססה ועידוד לטרוריסטים" הוא אמר כי משרד החוץ בוחן את הפעילות והמעמד של אל-ג'זירה, "מתוך כוונה שלא נאפשר לה יותר לפעול בישראל".

אין זו הפעם הראשונה שמשרד החוץ יוצא נגד אל-ג'זירה על רקע הסיקור של הרשת את פעילות צה"ל בעזה. בשנת 2008 דווח כי משרד החוץ הודיע שישראל מחרימה את הרשת וכי כחלק מהחרם גורמים ישראלים רשמיים ימנעו מלדבר עם כתביה. אלה הוזמנו אז לדיונים במשרד החוץ, שהם הובעה מחאה על אופן הסיקור שלהם את פעילות צה"ל. החרם בסופו של דבר לא יצא אל הפועל ונותר בגדר הצהרות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully