וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פלג יעיד בהאג נגד חיילי צה"ל בגין פשעי מלחמה? אז זהו שלא

22.7.2014 / 12:45

קורבן נוסף להסתה נגד התקשורת, הפעם כתב חדשות 2 גיא פלג. ברשת מופץ פוסט מזויף שנכתב בשמו ובו, כביכול, הוא מאשים את חיילי צה"ל בביצוע פשעי מלחמה. פלג: "אנשים איומים ומטורפים, הגשתי תלונה במשטרה"

ההסתה נגד התקשורת, פנים רבות לה: פוסט פייסבוק מזויף שמופץ בשעות אלה ברשתות החברתיות ונכתב כביכול בשמו של כתב חדשות 2 גיא פלג, מציג אותו כמי שטוען שחיילי צה"ל מבצעים פשעי מלחמה ברצועת עזה. פלג הגיש בעקבות הדברים תלונה במשטרה.

"עם כל הכבוד לחיילי צה"ל, ויש כבוד, בימים אלה הם מבצעים פשעי מלחמה כנגד תושבי רצועת עזה", נכתב בפוסט המפוברק. "יבוא יום ומפקדי צה"ל יועמדו לדין בהאג, ואני הראשון שאהיה מוכן למסור את הראיות לביצוע פשעי מלחמה".

הפוסט המזויף:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו כל הזמן מוצאים את עצמנו מנסים לשלול שמועות"

"מישהו מעלה פוסט מזויף בשמי", כתב פלג בחשבון הפייסבוק שלו, זה האמיתי. "אנשים איומים ומטורפים, אין מילה אחרת". בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף פלג: "הגשתי תלונה ביחידה הארצית לחקירות הונאה, ואגיע לשם היום למתן עדות".

אין זו הפעם הראשונה, מאז תחילת מבצע "צוק איתן", שאיש תקשורת נופל קורבן לדברים מפוברקים המובאים במזיד בשמו. לפני כמה ימים היה זה כתב אחר של חדשות 2, ניר דבורי, שנאלץ להתמודד עם דברים שיוחסו לו ואשר לא אמר.

בהודעה שהועברה לפני כמה ימים בוואטסאפ נכתב כך: "ניר דבורי מערוץ 2: צה"ל מתכונן להעלות בשעות הקרובות עם בשורת איוב. חשוב לשמור על מורל גבוה, זאת מלחמה וזה מחירה". דבורי הבהיר בראיון לאתר מאקו כי לא אמר את הדברים.

"יש אנשים שפוגעים במזיד ומנסים לקלקל בבטחון המדינה, הם ממציאים ידיעות ושמועות ומדביקים אותן לכתבים כדי לתת להן נפח ומשקל", אמר. "אנחנו כל הזמן מוצאים את עצמנו מנסים לשלול שמועות וואטסאפ במקום להתעסק בעבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully