וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב נווה אילן

4.8.2014 / 13:07

פרסום ראשון: עורך ”בוקר טוב ישראל” עילי לוין מונה לעורך "פגוש את העיתונות" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את התפקיד מילא עד כה יניב הלפגוט

עורך חדש לתוכנית הדגל של חדשות 2 "פגוש את העיתונות": עורך "בוקר טוב ישראל" עילי לוין (25) ישמש בתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בתפקיד טלוויזיוני ראשון עבור לוין הצעיר.

לוין התגייס לגלי צה"ל בשנת 2007, נבחר לחניך המצטיין בקורס העיתונאים ושובץ לתפקיד כתב במחלקת החדשות וסיקר את תחום הפלילים באזור תל אביב. במקביל שימש גם כעורך מבזקי חדשות וכעורך משנה של "בוקר טוב ישראל".

מאז שחרורו ב 2010 המשיך לערוך את "בוקר טוב ישראל" בהגשת גולן יוכפז וכן לשמש בה ככתב וכעורך. בנוסף, ערך את "חמש בערב עם ירון וילנסקי" ואת "נכון להבוקר עם ניב רסקין". בשנת 2013, עם עזיבתו של יוכפז את התחנה הצבאית לערוץ 10, מונה לוין במקומו לעורך הראשי של התוכנית. בנוסף, במערכת הבחירות האחרונה ערך את משדר הבחירות המרכזי של גלי צה"ל עם ירון דקל ורזי ברקאי.

מי שערך ב-4 השנים האחרונות את התוכנית אותה מגישה כיום רינה מצליח היה יניב הלפגוט. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הלפגוט החליף את מורן כץ בעריכת התוכן הניו-מדיה של אתר החברה.

בחדשות 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully