וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים של אחרים

5.8.2014 / 13:29

מהחדשות המקומיות - חזרה לערוץ 10: חיים הר-זהב מצטרף ל"צינור לילה" כעורך משנה ויעמוד במרכזו של פרויקט חברתי-תחקירי-צרכני חדש - כך נודע וואלה! ברנז'ה

חיים הר-זהב מצטרף ל"צינור לילה" ויעמוד במרכזו של פרויקט חברתי שיהוה המשך לסדרת התחקירים של התכנית בנושאים חברתיים-צרכניים, בין הזכורים שבהם פרויקט איקיוטק ותחקיר הממירים של הוט. הפרויקט יושק בחודש הקרוב. הר-זהב יחליף את עורכת המשנה של התכנית נלה מיוחס שעברה להיי-טק.

הר-זהב סוגר מעגל: הוא החל את דרכו בחדשות 10 עם הקמת החברה כאשר היה אחד מארבעה כתבים שהתקבלו לעבודה ללא כל ניסיון וכחלק מניסיון לפתוח את השורות לציבור הרחב. הר-זהב שימש ככתב בכנסת של החברה עד שנת 2007. אחר כך עבד בערוץ הכנסת ובחדשות המקומיות שם שימש כעורך עד לסגירת החברה בשנת 2013. בנוסף היה ממקימי ארגון העיתונאים בישראל ועמד בראש ועד העובדים של החדשות המקומיות עד לסגירתן.

הר-זהב מגיע לצינור לילה על רקע שורה של שיאים שקבעה התכנית בעת הלחימה בחודש האחרון בין השאר שיא שבועי ושיא חודשי של 8% לחודש יולי. הגבוה ביותר מאז הוקמה התכנית.

חיים הר-זהב: "אני מתרגש לחזור לעבוד בחדשות 10 שכצופה מהצד בחודש בשידורי המבצע האחרון הוכיחה שהיא הכי טובה ובועטת. זו גם סגירת מעגל וחזרה למקום שנתן לי את הצ'אנס הראשון".

גיא לרר: "חיים הוא עיתונאי מעולה ולא פחות חשוב מזה איש רשת עם פרופיל לוחמני וערכי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, בתקווה שהוא יביא מזה לפרויקטים הבאים עלינו לטובה. או בקיצור, איי לאב חיים הר-זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully