וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 2 בדרך לפירוק: קשת מתכוננת ל-7 ימי שידור בשבוע

10.8.2014 / 15:20

דירקטוריון הזכיינית הודיע לשר התקשורת גלעד ארדן כי בעלי המניות של הזכיינית הביעו תמיכה ביציאה לרישיון שידורים בתום מועד הזיכיון, נובמבר 2015. גורם בכיר בקשת: ”רוצים יציבות ואופק”

ערוץ 2 בדרך לפירוק: דירקטוריון הזכיינית קשת הודיע לשר התקשורת גלעד ארדן כי בעלי המניות של הזכיינית הביעו תמיכה ביציאה לרישיון שידורים בתום מועד הזיכיון, נובמבר 2015. הזכיינית טרם הגישה לרשות השנייה בקשה רשמית לכך, והיא ככל הנראה תגיש אותה לקראת סוף השנה הנוכחית.

ההיערכות של קשת ליציאה מערוץ 2 אל עבר אפיק עצמאי ושידור של שבעה ימים בשבוע מבוסס על מצב שוק התקשורת הישראלי כיום, בראשו ההנחה כי ערוץ 10 עומד בפני סגירה, וכי רשויות המדינה לא יסייעו לו כפי שעשו בעבר. במצב כזה, ועל פי התבטאויות עבר של ארדן - תעשה המדינה מאמצים למנוע מצב של שוק מונופוליסטי על ידי ערוץ 2 ותעודד את קשת ורשת להגיע להסדר בעניין אחזקתן את חברת החדשות ולצאת לערוצים נפרדים.

עלות המהלך: יותר מ-200 מיליון דולר

בכיר בזכיינית שהתייחס היום להחלטת הדירקטוריון לצאת לשידור עצמאי בנקודת הזמן המוקדמת האפשרית, שנת 2015 במקום שנת 2017, נימק אותה בכך ש"קשת רוצה יציבות ואופק בשידוריה". הגורם הוסיף כי הדירקטוריון הנחה את הנהלת החברה להיערך לכך, בין היתר בתחום התוכן. הערכות שפורסמו היום העריכו כי ההיערכות הכוללת של הזכיינית למעבר לערוץ עצמאי תעלה לה יותר מ-200 מיליון דולר, וכי בעלי המניות הסכימו להזרים לזכיינית את הכספים הדרושים.

בקשת לא אמרו היום מהי עמדתם לגבי חברת החדשות של ערוץ 2, בה הם מחזיקים במשותף עם הזכיינית רשת. "עוד חזון למועד, מוקדם עוד לומר", אמר הבכיר בתשובה לשאלה האם נטיית הזכיינית היא לרכוש מרשת את חלקה בחברה ולהפעיל אותה, או למכור את חלקם שלהם ולהקים ברת חדשות עצמאית. יחד עם זאת, גורמים בתעשייה בתעשייה העריכו היום כי חברת החדשות של ערוץ 10, לאחר סגירתו, תימכר לזכיית רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully