וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנאי פלוס" מתרחק מהפרינט: אתר pplus ישיק שתי תכניות וידאו חדשות

12.8.2014 / 13:45

על רקע ההיחלשות בפרינט, מחזק "פנאי פלוס" את מעמדו בתחום הוידאו: לוואלה! ברנז'ה נודע כי שתי תכניות חדשות עומדות בקנה והן יעלו באתר האינטרנט pplus החדש של המגזין ושל ynet

אתר "פנאי פלוס" - pplus מבית ynet, יעלה שתי תוכנית אולפן חדשות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. האחת, שתעלה עוד היום, תיקרא "מעוברות" והשנייה תהיה מבוססת על המדור הוותיק "שיק או שוק". שתי התוכניות החדשות מצטרפות לתכנית "אינסטגרף" בהגשת קרן נתנזון אשר הושקה לאחרונה.

את "מעוברות", שתעסוק בסלבריטאיות בהריון, תגיש איריס אברמוביץ' המשמשת כעורכת האופנה והלייף-סטייל וכמבקרת המסעדות והתרבות של "פנאי פלוס". אברמוביץ', הנמצאת בעצמה בהיריון שני בימים אלו, כותבת גם ב"ידיעות אחרונות", "בלייזר" ו-"GO" ועוד. בעבר השתתפה בתוכניות "זבנג", "פרפר לילה", "אפידורל" ו"אחורי החדשות".

תוכנית אולפן חדשה תעלה בקרוב גם למדור ביקורת הסטייל הוותיק "שיק או שוק". את התוכנית יגיש שי פרץ, סגן עורך "פנאי פלוס" ומגיש ב"חדשות הבידור" של HOT, ובה יארח ידוענים ומומחים מתעשיית האופנה המקומית.

עורך pplus אייל גיבלי אישר את הפרטים, ומסר: "'מעוברות' היא סנונית ראשונה לשלל פורמטים ותכני וידאו חדשים אותם אנו בונים בימים אלה ב-Pplus, בעזרת צוות הבידור והרכילות מהמובילים בישראל. המטרה שלנו: להגיש לקוראינו מגוון תכני וידאו ומגזין קלילים וכיפיים לצפייה בבית ובסלולר, לצד אייטמים חדשותיים, בזמן אמת, מעולם הבידור והרכילות. בטוחני כי עוד נפתיע אתכם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully