וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את MAKE: בית ספר חדש למדיה מבית קשת

12.8.2014 / 15:29

הזכיינית קשת נכנסת לתחום הכשרת מקצוע הטלוויזיה ומקימה את MAKE: בית ספר חדש למדיה, אותו תנהל סיגל פרבר.הוא יתחרה בבית הספר "הברזל 23" הוותיק של רשת אשר היה, עד עכשיו, היחיד מסוגו

בימים אלו נוסד MAKE - בית ספר מעשי חדש למקצועות המדיה בשיתוף עם שידורי קשת, אשר ינוהל על ידי סיגל פרבר, לשעבר המפיקה הראשית של mako.

הקורס המעשי הראשון להכשרת סטודנטים לעבודה בתחום ההפקות הטלוויזיוניות ייפתח כבר באוקטובר הקרוב ויעבירו אותו פרבר והמפיק אורי דיקשטיין לצד מרצים אורחים, בכירים בתחום ההפקה.

בית הספר ימוקם בבית קשת ברמת החי"ל והלימודים בו יכללו הרצאות וסיורים באולפנים ובהפקות של הזכיינית קשת. "במסגרת הלימודים יכירו התלמידים את בעלי התפקידים השונים – מהו תפקיד הבמאי, העורך, כיצד מתנהל הקונטרול, כיצד משתלב המפיק בצוות, ממה מורכב תקציב של תכנית או פרסומת, מהו הליך ליהוק, מה כולל תהליך הפוסט, כיצד מגישים תכנית לשידור, מהן זכויות יוצרים, ובמה שונה הפקת פורמט לעולם מהפקת תכנית ישראלית", נמסר.

סיגל פרבר, מנכ"ל MAKE: "תעשיית המדיה בישראל מתפתחת לכל מיני כיוונים, שהמשותף לכולם הוא הצורך באנשי הפקה מקצועניים ומביני עניין שמיומנים בהגשמת חלומות ומימוש רעיונות. בכל יום מחפשים גופי מדיה בישראל - תעשיית הטלוויזיה, האינטרנט, המובייל, סטארט-אפים, משרדי פרסום וכו' - מפיקים צעירים שיוכלו להיכנס לעבודה במינימום זמן ולספק מקסימום תוצרת."

המתחרה הישיר: "הברזל 23" הוותיק של רשת

בית הספר החדש של קשת יתחרה באופן ישיר בבית הספר של "רשת" - "הברזל 23", אותו הקימה הזכיינית בשנת 2007 ומנהל אותו אברי גלעד. היה זה בית הספר למקצועות הטלוויזיה הראשון שהוקם בישראל מטעם זכיין טלוויזיה, ועד לקמת MAKE היה הוא גם היחיד מסוגו.

ברשת מדווחיים כי 65 אחוזים מבוגריו הפכו מאז הקמתו לעובדים מן המניין בתעשיית הטלוויזיה הישראלית והם עובדים בכל כלי התקשורת המובילים בהם רשת, קשת, חדשות 2 ו-10, הערוץ הראשון, ערוץ הספורט, הטלוויזיה החינוכית, הוט, יס, חברות ההפקה המובילות בשוק, אתרי האינטרנט המובילים והעיתונות הכתובה.

בית הספר הכשיר עד היום כ-1000 סטודנטים, בשלושים מחזורי לימוד במסלולים שונים של הפקה ותוכן: הכשרת עורכי תוכן, תחקירנים ומפיקים, מסלול הגשה בטלוויזיה, מסלול כתיבה לטלוויזיה ולעיתונות ומסלולים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully