וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת הבידור והרכילות תחיה אדר הלכה לעולמה

16.8.2014 / 21:44

הכתבת הוותיקה הלכה לעולמה בסוף השבוע בגיל 76 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אדר כתבה עבור "העולם הזה" וידיעות אחרונות, והופיעה בין היתר גם על המסך הטלוויזיה כאורחת בסרטים שונים

כתבת הרכילות והחברה הוותיקה תחיה אדר הלכה לעולמה בסוף השבוע. אדר, בת 76 במותה, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מועד הלווייתה טרם נמסר.

תחיה אדר הייתה מעיתונאיות הרכילות הבולטות בעיתונות הישראלית, והטור "תיבת פנדורה" היה מטורי הרכילות הידועים בישראל במשך השנים. היא כתבה עבור העיתון "העולם הזה", עד שקיבלה הצעה מעורך ידיעות אחרונות דב יודובסקי לעבור ולכתוב בעיתונו. אדר הופיעה בין היתר גם על מסך הטלוויזיה כאורחת בסרטים שונים וסדרות וכן הגישה פינת תרבות בתכנית האירוח "שישי וחצי" ששודרה לפני עשור בערוץ 2.

"רכילאות זה מקצוע מאוד מכובד". צפו בראיון

בראיון שהעניקה לאודטה בשנות השמונים היא התייחסה במילותיה למקצוע עיתונות הרכילות. "רכילאות זה מקצוע מאוד מכובד", ענתה בתשובה לשאלה האם העבודה מלווה בבושה. "בואי נעיף מבט על הכתבים המדיניים למשל, אחרי כל ישבת ממשלה הם ממלאים עמודים שלמים על מה כואב למי ומי כתב איזה פתק לאיזה שר. אני נמצאת בחברה מכובדת מאד, אני לא חושבת שיש איזשהי בושה במקצוע - בעיקר אם אתה עושה אותו טוב".

בתה טל אדר, ספדה אמש לאמה? בעמוד הפייסבוק שלה: "אמא שלי, שלנו, תחיה אדר-היימן, כבר לא סובלת. אמא שלי היתה עיתונאית אבל בעיקר היתה אמא וסבתא לתפארת. אנחנו נפרדים ממנה שבורי לב אבל מלאים בהכרת תודה על כל הזיכרונות הטובים, על כל מה שקיבלנו ממנה כשגידלה אותנו לבד בשנים שזה לא היה כל כך מקובל, על הצחוק שליווה אותנו גם ברגעים קשים, ועל האהבה שאין לה סוף. אנחנו אוהבים אותך, אמא, ואת תחיי בליבנו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully