וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילה זאת מילה?

17.8.2014 / 12:26

תמונה שהעלתה מורן אטיאס לחשבון האינסטגרם שלה ובה היא מצולמת עם אשטון קוצ'ר ומילה קוניס הפילה בפח את מדורי הרכילות של ידיעות אחרונות והאתרים pplus ומאקו. וואלה! ברנז'ה לכדה בעדשה

תמונה שהעלתה מורן אטיאס לחשבון האינסטגרם שלה ובה היא מצולמת עם אשטון קוצ'ר ומילה קוניס הפילה בפח את מדורי הרכילות של ידיעות אחרונות והאתרים pplus ומאקו, שלא שמו לב כי מדובר בתמונה מלפני חודשיים. המדורים הסיקו מכך שהדוגמנית הישראלית חגגה אתמול עם הזוג הכי חם בהוליווד (אם להשתמש בביטוי של pplus) כאשר בפועל היא חגגה איתם מזמן, ורק מחזרה את התמונה כדי להצמיד אותה לברכת יומולדת. חם או סתם? סתם.

"אחרי שהסתבכה עם פליטת פה בישראל, מורן אטיאס חזרה לסביבה הטבעית שלה בהוליווד לצד חברים מפורסמים", דיווחו מאקו מבית קשת. למרות שאטיאס חזרה אמנם לאחרונה לארצות הברית - בפועל היא לא פגשה כלל באותם חברים לאחרונה. במאקו ידעו כנראה שלא מדובר בתמונה חדשה ולכן גם לא התייחסו באייטם למועד הצילום שלה, אולם לא סתם הוענקה לאייטם הכותרת "מורן אטיאס חוגגת עם מילה קוניס ואשטון קוצ'ר" ולא "מורן אטיאס חגגה לפני חודשיים עם מילה קוניס ואשטון קוצ'ר" - הנאמנה יותר למציאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרה לסביבה הטבעית? מורן אטיאס מצטלמת - לפני חצי שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חם או סתם? סתם. אטיאס ב"עלוקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם באתר המתחרה pplus מבית ידיעות אחרונות דיווח כי אטיאס חוגגת עם הזוג, ואפילו בציון נקודת זמן ("היום, היא כבר חוגגת") אולם במידה ועורכי האתר היו שואלים את הכתבת שלהם יעל ביר-כץ היא הייתה מזכירה להם כי על האירוע שבו צולמה התמונה שהועלתה אתמול - היא עצמה כתבה עבורם כבר לפני חודשיים. הניסוח הנכון יכול היה להיות "היום, היא כבר מעלה תמונה". במדור "העלוקה" של צחי קומה בידיעות אחרונות נכתב (ללא ציון מקור התמונה) שאטיאס חגגה עם השניים ביום ההולדת של קוניס. כאמור, לא היה ולא נברא.

יפעת הללי בחרה שלא להגיב לידיעה. את תגובתו של צחי קומה השוהה בחו"ל לא ניתן היה להשיג. ב-pplus בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully