וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילה טובה מדליה

18.8.2014 / 15:06

באיחור אופנתי, נדרשת מועצת העיתונות לתלונות שהוגשו לה כנגד עיתונאי הארץ גדעון לוי בעקבות מאמרים שכתב בעת מבצע ”צוק איתן”, והיא מצידה דוחה את כולן כאחת: ”כתיבתו לא הפרה את תקנון האתיקה העיתונאית”

מועצת העיתונות מודיעה היום (שני) כי היא דוחה את כל התלונות שהוגשו לה כנגד עיתונאי הארץ, גדעון לוי, בעקבות מאמרים שכתב בעת מבצע "צוק איתן" ואשר "עוררו תגובות נזעמות בציבור", כך בניסוחה.

כמה באמת ביטלו את המנוי להארץ במחאה וכמה נוספו? הנתונים המדויקים נחשפים

עמוס שוקן בראיון: "ידענו נטישות דומות כבר בעבר בזמן מלחמה"

התלונות הוגשו כנגד שני המאמרים "הרעים לטיס" ו"מוות לערבים", בהם העביר ביקורת על טייסי חיל האוויר ועל ממשלות ישראל ופעילותם בשטחים הכבושים. בעקבות פרסום המאמרים ספג לוי גינויים בציבור, נאלץ לשכור מאבטח, ואף נשמעו קריאות לחקור אותו בגין הסתה.

במועצת העיתונות, בראשות הנשיאה השופטת בדימוס דליה דורנר, מסרו היום כי המשנה ליועצת המשפטית של מועצת העיתונות, עו"ד אילן שדי, קיבל את הטענות כי דעותיו של לוי מקוממות רבים בחברה הישראלית, במיוחד כאשר פורסמו בעיצומה של מערכה צבאית ממושכת, אולם הוא קבע כי "בחברה דמוקרטית חובה לשמור על זכותו של כל פרט להביע דעות העלולות לקומם את הרוב, ובכל מקרה, כתיבתו של לוי לא הפרה את תקנון האתיקה העיתונאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully