וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנים רעות: בני סלע תובע את ידיעות אחרונות בטענה כי פברק ראיון עמו

19.8.2014 / 11:47

שבע שנים לאחר פרסום ראיון בלעדי עמו במוסף ”7 ימים”, תובע האנס בני סלע את ידיעות אחרונות בטענה שניצלו אותו ופברקו את הראיון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז’ה, תלונתו למועצת העיתונות נפסלה

בני סלע לא מוותר: האנס הסדרתי, המרצה עונש מאסר ארוך בכלא, הגיש תביעה נגד העיתון ידיעות אחרונות והכתבת שוש מולא ונד מי שהיו פרקליטיו עורכי-הדין אורית חיון וצפריר יגור, בטענה כי ראיון שפורסם איתו לפני שבע שנים מעולם לא התקיים. לפי סלע, הנתבעים "סגרו" בניהם שראיון איתו יפרסם על מנת לעשות רווח על חשבונו, כאשר בפועל הוא לא פגש בכתבת, ולא אישר לעורכי דינו לענות לה במקומו על שאלות. יש לציין כי סלע ידוע, בשירות בתי הסוהר, שמגיש תביעות סרק סדרתי.

באתר העין השביעית צוין היום כי לטענת סלע "כל פרסום הכתבה הזו היא תרמית אחת גדולה אשר נועדה היא לגריפת רווח כספי לנתבעים ולפרסום והאדרת שמם, כאשר כל זאת נעשה תוך פגיעה בפרטיותו". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשנה שעברה דרש בני סלע ממועצת העיתונות לבחון את הראיון, אולם בקשתו נפסלה מטעמים טכניים, שכן תקנון המועצה קובע כי היא לא תבדוק תלונות שעוסקות בכתבות שפורסמו למעלה משנה ממועד הגשת התלונה.

ידיעות אחרונות הבהירו: הראיון - באמצעות מתווך

בשנת 2006 ברח בני סלע מהכלא והחיפושים אחריו נמשכו במשך למעלה משבועיים, עד שנתפס לבסוף והושב לתאו תוך שמאסרו מוארך בארבע שנים. בסוף השנה הציגו ב"ידיעות אחרונות" סקופ: "בני סלע מדבר", קראה מודעה שפורסמה בעיתון, וקידמה ראיון עם סלע שערכה הכתבת הוותיקה של העיתון שוש מולא. "מתאו המבודד בכלא עונה האנס הסדרתי לשאלות וחושף את מה שלא סיפר למשטרה". הכתבה עמוסת הציטוטים הנדירים נפרשה על פני שישה מעמודי המוסף, וצוין בה כי היא נערכה באמצעות גורם שלישי.

בעיתון ציינו כי השאלות הועברו אליו על ידי גורם שלישי. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה לפני שבע שנים, בשירות בתי הסוהר אף זעמו על עורכי דינו של בני סלע שהיו אלה ששימשו גורם מקשר בינו לבין העיתון והגישו על כך תלונה ללשכת עורכי הדין והבהירו כי לעולם לא היו מאפשרים לסלע לשוחח עם כתבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully