וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת מהנהלת רשות השידור הישנה: מיקי מירו פורש מתפקידו

20.8.2014 / 18:05

לאחר הדחת המנכ”ל יוני בן מנחם, מגיע תורו של מיכאל (מיקי) מירו, מנהל "קול ישראל", שסיכם עם יונה ויזנטל על סיום התפקיד בו שימש כשלוש שנים. מירו ימשיך להגיש תוכניות בתחנה

נמשכת הנשירה מצמרת רשות השידור הישנה: ד"ר מיכאל (מיקי) מירו, מנהל "קול ישראל", ביקש הבוקר (רביעי) מיונה ויזנטל, העורך הראשי הנכנס, לסיים את תפקידו - כך מודיעה היום הרשות. בפגישה בין השניים סוכם כי מירו ימשיך לשדר את התכניות "שעת חברה" ו"בדרך אל הטבע", ברשת ב' וכן יעסוק בעריכה ובהגשה של תכניות חדשות ואקטואליה.

מיקי מירו משדר שנים רבות ברשת ב' של "קול ישראל", אולם בתפקידי ניהול הוא נמצא משנת 2003 אז החל לנהל את חטיבת החדשות בתחנה במקומו של שלום אורן שהתפטר מהתפקיד. בנוסף, עסק מיכאל מירו בעריכת יומני חדשות ברשת ב'. ביולי 2011 בחרה בו ועדת המכרזים של רשות השידור לשמש כמנהל "קול ישראל".

השבוע נכנס לתפקידו יונה ויזנטל, זאת בהמשך לאישורו בכנסת של החוק לפתיחת רשות השידור החדשה והעברת כל סמכויות הוועד המנהל ומליאת רשות השידור לידי כונס הנכסים הרשמי דוד האן. בתוך כך, מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם פוטר מתפקידו, וכך גם חברי הוועד המנהל. יצוין כי ויזנטל אינו מוגדר כמנכ"ל, אלא כ"עורך ראשי בעל סמכויות ניהול".

מיקי מירו אמר היום: "אני רואה בעבודתי שליחות ציבורית. אני אוהב את הרדיו בכל ליבי ואעשה הכל כדי לטפח ולשמור עליו, ככלי משמעותי בעיצובה של הדמוקרטיה הישראלית. הוראות החוק החדש המורות על פיטורי כל העובדים ותהליך הפירוק, אינן תואמות את תפישת המוסר והאתיקה שלי, ולכן ביקשתי מהעורך הראשי של רשות השידור לשחררני ממילוי תפקיד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully