וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את מינויה של יפעת בן חי-שגב ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין

21.8.2014 / 13:05

בן חי-שגב נבחרה על ידי ועדת איתור בראשותו של אבי ברגר מנכ”ל משרד התקשורת, ובחירתה אושרה על ידי שר התקשורת גלעד ארדן. היא תיכנס לתפקידה בחודש ספטמבר

הממשלה אישרה היום (חמישי) את מינויה של ד"ר יפעת בן חי-שגב לתפקיד יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, כך מודיע משרד התקשורת. היא תיכנס לתפקידה בחודש ספטמבר. בכך מגיעה לסיומה תקופה ארוכה בת כשנתיים בהן לא כיהן בתפקיד יו"ר במינוי קבע, מאז פרש ממנו ניצן חן. במהלך תקופה זו כיהנו ממלאי המקום נתי שוברט ומימון שמילה.

מינויה של שגב, כיום מנכ"ל הוועדה הישראלית למדרוג, התאפשר לאחר שבג"צ דחה פה אחד את עתירתו של אריאל משעל נגד המינוי. משעל הנבחר על ידי ועדת איתור שהקים שר התקשורת הקודם, משה כחלון, אולם לאחר מערכת הבחירות האחרונה הוצב בתפקיד גלעד ארדן - שהחליט שלא להוציא לפועל את המינוי ולהקים ועדת איתור חדשה. בועדת איתור זו, שפעלה בראשותו של אבי ברגר מנכ"ל משרד התקשורת, נבחרה בן חי שגב ובחירתה אושרה על ידי ארדן.

ד"ר יפעת בן חי-שגב, 46, בעלת תואר שלישי בתקשורת, מרצה לתקשורת ומתמחה בטלוויזיה ובמחקרי קהל, שימשה בשבע השנים האחרונות בתפקיד מנכ"ל הוועדה למדרוג, ולפני כן, הייתה חברה במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. בעבר שימשה כדוברת משרד הבריאות, ודוברת עיריית חולון. היא חברה בהנהלת שדולת הנשים בישראל ומשמשת כמרצה באוניברסיטה.

שר התקשורת גלעד ארדן מסר היום בהודעת המשרד כי "אחד מתפקידיה העיקריים יהיה הפיקוח על רמת השירות שנותנות החברות yes ו-HOT ללקוחות, וזאת לצד, קידום המכרזים להרחבת עידן פלוס והוספת ערוצים חדשים שיוכלו להוות פלטפורמה מתחרה לכבלים וללווין".

השר לא התייחס לכך, אולם לבן-חי שגב יהיה גם תפקיד מרכזי בדיונים לקידום "ברית המועצות" - הליך האיחוד בין מועצת הכבלים והלוויין לבין הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. במסגרת האיחוד יתבצעו שינויים ארגוניים בשני הגופים, ואלה יכללו גם הליכי התייעלות וחלוקה מחודשת של סמכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully