וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אבי כהן

24.8.2014 / 11:11

עורך חדשות הבידור ב"הוט בידור ישראלי" (צילום: דרור עינב)

גיל: 34

מה בעצם אני עושה: בתכנית יומית, העבודה לא באמת נגמרת, ברגע שמסתיימת תכנית אחת, אנחנו מתחילים לעבוד על התכנית שתשודר למחרת. בניגוד לאתרי אינטרנט ולעיתונים לנו יש רק 25 דקות אליהן צריכות להתנקז כל הידיעות והכתבות שלנו. ובנימה קצת יותר רצינית, גם בחדשות הבידור, כמו בכל מקום עבודה אחר, רוב היום אנחנו מרכלים, ההבדל הוא שאנחנו איכשהו גם מתפרנסים מזה.

השכלה: תואר ראשון במדעי המדינה – אוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: לטלוויזיה הגעתי ב2007, התפקיד הראשון שלי היה גם העבודה הכי טובה בחיי עד היום - עוזר הפקה במחלקת הפרומו בערוץ הספורט, משם זה רק הלך והדרדר. סך הכל עבדתי בערוץ הספורט כמעט 6 שנים בעיקר בתפקידים של בימוי כתבות ועריכת תכניות, ובתפקיד האחרון שלי שם ערכתי את ערוץ הגולד הנפלא. משם אסף כשר לקח אותי יחד איתו לערוץ הבידור, הוא הספיק לחזור לערוץ הספורט והיום הוא העורך הראשי של חדשות הספורט , אני נשארתי בבידור ואני נהנה מכל רגע.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: בחור בשם משה פוגלמן, עבדנו יחד במקום עבודה קיקיוני ולא מעניין, הוא התקבל לעבודה בערוץ הספורט. ביקשתי שיזרוק עבורי מילה, אחרי כמה ראיונות התקבלתי והשאר היסטוריה. 8 שנים אחרי אני עדיין בטלוויזיה ופוגלמן מתעסק בגננות או משהו בסגנון, אוהב אותך משה, מתי נפגשים לבירה?

איפה אתה בעוד 5 שנים: מקווה שעדיין אהיה עדיין פה בערוץ הבידור, בחדשות הבידור או בכל הפקה אחרת, אחרי שעזבתי מקום עבודה שהיה סוג של בית, מצאתי גם פה בית חם ואני מקווה שהרומן הזה יימשך לפחות עוד חמש שנים.

מה אוכל לצהריים: למנה עיקרית את הראש של החבר'ה במערכת ושל המגישים שלנו ליאון רוזנברג וירדן הראל , ואם נשאר מקום מקנח באוכל הטעים שהחברה דואגת להכין לי. אם לא הבאתי אוכל מהבית, אז בדרך כלל קופץ פה לאחת החומוסיות.

פרגן למתחרים: כעיקרון, "ערב טוב עם גיא פינס" מוגדרים כמתחרים שלנו רק כי הם משודרים באותה שעה ומתעסקים בתכנים דומים, אבל אני חושב שאם בוחנים את זה לעומק, התוצר שלנו ושלהם לא ממש דומה, אבל בכל זאת הם עושים אחלה עבודה ומפרגן להם, וגם ל"מגרש פתוח" עם טל ברמן בערוץ הספורט, למה? כי אני יכול, וגם ככה בטח תחתכו את זה בעריכה.

אבי כהן עורך חדשות הבידור. דרור עינב
אבי כהן עורך חדשות הבידור/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully