וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה מציגה: מכרזים חדשים לתפקידים בכירים

24.8.2014 / 15:02

מחפשים עבודה? הרשות השנייה יוצאת בשורה מכרזים לתפקידי בכירים - זאת לאחר שרבים מבכיריה פרשו במסגרת הליך הפיטורים מרצון. בין הדרושים: סמנכ”לים וראשי אגפים

הסבה מקצועית, מישהו? הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו יוצאת בשורה מכרזים לתפקידי בכירים - זאת לאחר שרבים מבכיריה פרשו במסגרת הליך הפיטורים מרצון לקראת האיחוד של הרשות עם מועצת הכבלים והלוויין.

בין התפקידים שנפתחו להגשת מועמדות ישנם שני תפקידי סמנכ"ל וארבעה ראשי אגפים. תפקיד חדש, סמנכ"ל תוכן, מהווה למעשה איחוד של תחום הטלוויזיה ותחום הרדיו ברשות. על שני התחומים היו אמונות איילת מצגר ועידית צ'רנוביץ', גם הן בין הבכירים הפורשים. לבד מתפקיד סמנכ"ל התוכן מחפשים ברשות השנייה ממלאים לתפקידים במחלקת מחקר בהם סמנכ"ל, ראש אגף וחוקרים, ראש אגף טלוויזיה וראש אגף פרסומות, ואנשים לאגף התקציבים והכלכלה.

ברשות השנייה מדווחים כי השינויים הארגוניים יביאו להתייעלות משמעותית, וכי כוח האדם ברשות צומצם לאחרונה בכרבע לאחר פרישתם של כ-25 עובדים. מנכ"ל הרשות שי באב"ד התייחס בחודש שעבר להקמת המחלקות החדשות, ואמר כי היא "תשדרג משמעותית את יכולתה של הרשות להתאים את האכיפה לקדימה הטכנולוגית ולנעשה בעולם, ותאפשר בדיקות כלכליות וניתוחים מעמיקים הנדרשים במסגרת האסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully