וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד מן ישראל

24.8.2014 / 17:10

פרסומאים בכירים התפקדו בשבועות האחרונים לצילומים של סדרת רשת חדשה המבוססת על between two ferns האמריקאית, ומציגה את מאחורי הקלעים של עולם הפרסום

בכירי עולם הפרסום התפקדו בשבועות האחרונים לצילומים של סדרת רשת חדשה המציגה את "מאחורי הקלעים של עולם הפרסום", אשר שמה את הפרסומאים הבכירים מול המצלמה.

במסגרת הסדרה, יוזמה הקריה האקדמית אונו, מראיין גורי אלפי את ג.יפית, יורם דמבינסקי, גיל סמסונוב, ינון לנדברג, ליאור צורף, יובל וינגאסט, גיא בר ואחרים. הסדרה תעלה לאתר המכללה ולערוץ היו-טיוב.

הסדרה מחולקת ל-9 פרקים, כאשר כל פרק עוסק בנושא אחר מעולם הפרסום, כגון ניו מדיה, סקס בפרסום, מיתוג, פרסום מגזרי, פרובוקציה, פרזנטורים ועוד.

סדרת הרשת מבוססת על ההצלחה האמריקאית between two ferns, בה מראיין זאק גליפיאנקיס שלל מפורסמים מהפוליטיקה, הכלכלה, החברה ועולם הבידור האמריקאי, ביניהם: נשיא ארה"ב, ברק אובמה, השחקן ברוס וויליס, הזמר ג'סטין ביבר ועוד. המרואיינים מצידם לא פחדו לענות על ה"שאלות הקשות" ולשמש לכמה דקות כקומיקאים בעצמם.

ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו מסבירה מדוע הוחלט להפיק את הסדרה: "רצינו לאפשר לסטודנטים בתואר לפרסום ותקשורת שיווקית, ולכל מי שעוסק או מתעניין בעולם הפרסום, הצצה ייחודית ומעניינת לסוגיות השונות שאיתן מתמודדים בכירי ענף הפרסום מידי יום בזווית הומוריסטית ושנונה. אנו מאמינים כי כל מי שיש לו נגיעה לפרסום יכול למצוא בסדרה היבטים מעניינים, שהוא מתחבר אליהם או לחלופין לא מסכים איתם. אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה המיוחד שנוצר לנו כמוסד אקדמי עם גורי אלפי ובטוחים שאלפי צופים יוכלו להינות וללמוד קצת יותר על האנשים שמאחורי הקלעים של עולם הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully