וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ערוץ 10 ייסגר, ערוץ 2 יהפוך למונופול"

25.8.2014 / 17:21

מנכ"ל הרשות השנייה ערך היום ביקור בערוץ 10, שם נפגש עם מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי וגורמים בחברת החדשות. עיתונאי בכיר לוואלה! ברנז'ה: "המחשבה של באב"ד שהוא יכול לסדר לנו עבודה מראה על חוסר הבנה בסיסית של תפקידו"

מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ערך היום (שני) ביקור בערוץ 10 ובחדשות 10, שם נפגש עם מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי - יממה לאחר שתכנית הקיצוצים בערוץ יצאה באופן רשמי לדרך עם אישור ההסכם הקיבוצי של העובדים המגלם בתוכו את הקיצוץ במשכורותיהם.

אתמול מתחו עובדי החדשות ביקורת על באב"ד וניפקו אמרות קשות, בהן כי יש לו "אובססיה לסגירת ערוץ 10" וכי הוא "מנסה בכל מיני דרכים מוזרות לפצל בין הערוץ לחברת החדשות שלו". לוואלה! ברנז'ה נודע כי דברים אלו עלו היום בפגישתו עם ורשבסקי.

על פי גורם המעורה בפרטים, במפגש הבהירו בכירי הערוץ לבאב"ד כי הם אינם נערכים לסגירת הערוץ, כפי שמצופה היה מהם לאור היוזמה של שר התקשורת, בה תומך באב"ד, להקדמת הפיצול בין קשת ורשת ויציאתם לאפיקים נפרדים. פיצול כזה לאחר סגירת הערוץ בסוף השנה, אומרים בערוץ 10, ישאיר את הצופה הישראלי עם מונופול של ערוץ 2 לתקופה של עשרה חודשים. "ברגע שערוץ 2 יהיה מונופול הם יעשו את על המאמצים להישאר כאלה לתקופה כמה שיותר ארוכה, והזמני עשוי להופך לקבוע", אמר בהקשר זה גורם בכיר בתחום השידורים לוואלה! ברנז'ה.

לאחר ביקורו של באב"ד עלה בקרב העובדים שוב נושא עתיד חברת החדשות, אליה התייחס באב"ד בעבר ורמז כי אם הערוץ ייסגר - היא תישאר תחת חסותה של אחת הזכייניות. עיתונאי בכיר אמר לוואלה! ברנז'ה היום כי "עצם המחשבה של באב"ד שהוא סדרן עבודה ויכול או צריך לסדר לנו עבודה מראה על חוסר הבנה בסיסי של תפקידו".

ברשות השנייה בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully