וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיתונאים בישראל לא אוהבים את בנימין נתניהו"

26.8.2014 / 16:22

כתב חדשות 2 מנחם הורוביץ: "גם כשהוא בא ואומר את האמת יש לנו בעיה, תוקפים אותו, כשהוא לא עושה, גם אז תוקפים אותו". לדבריו, "אני מאוד רוצה להיבחר לכנסת"

יח"צ - חד פעמי

"אחת הטענות הקשות ערב מבצע "צוק איתן" הייתה למה בנימין נתניהו לא פעל נגד המנהרות ולמה הוא חיכה. עכשיו תראה את השקר הגדול, אני אומר לך שבתוך לבנון ישנם היום אמצעי לחימה, בבירת לבנון, בטרור של לבנון של החיזבאללה, נכון שקט, שקט יחסי, פי כמה וכמה יותר מאשר ברצועת עזה. אם היה בנימין נתניהו קם מחר בבוקר ואומר 'רבותי אני רוצה לבצע פעולה קרקעית כדי להרוס את תשתית החיזבאללה בלבנון', כל אותם עיתונאים שכותבים היום נגד נתניהו היו כותבים נגדו שוב אחרי שהרקטות היו עפות על תל אביב. הרי הוא בא וטוען שאיראן גרעינית, צריכים לפעול. לא פגשתי עיתונאי אחד שאומר 'נתניהו מחרחר מלחמה'. כלומר, יש כאן בעיה. גם כשהוא בא ואומר את האמת יש לנו בעיה, תוקפים אותו, כשהוא לא עושה, גם אז תוקפים אותו. העיתונאים בישראל לא אוהבים את בנימין נתניהו, לעומת הציבור שכן אוהב אותו", כך לדברי מי ששימש בעבר ככתב הצפון של חדשות 2 ומגיש כיום פינה ב"תוכנית חיסכון" מנחם הורוביץ, בראיון לרדיו תל אביב.

בראיון, אשר ישודר בתוכנית "תעודת עיתונאי" עם רועי כ"ץ ביום שישי ב-7.00, אומר הורוביץ כי לדעתו ההסבר לכך טמון בחשש אמיתי של משפחת נתניהו לפתוח את הבית ברחוב בלפור לעיתונאים, זאת בשל יחסם לרעייתו. "אם היו כותבים נגד אשתי אני גם לא הייתי כל יומיים פותח את הבית והייתי מלטף ומחבק את אותם עיתונאים וכו'".

"אצלי באירוע היו אנשי צבא, פוליטיקאים ועסקנים"

הורוביץ מתייחס בהמשך גם לרצונו להשתלב בעתיד במערכת הפוליטית. "נכון שבבחירות האחרונות פנו אליי כמה וכמה רשימות והציעו שאני אשתלב באחד המקומות הריאליים ברשימות לכנסת ואני אחרי מחשבה קיבלתי החלטה שאני אמתין בינתיים. בעתיד, אני לא יודע אם זה הקרוב או הלא רחוק, אני אשתלב בפוליטיקה. כן, זה מאוד מאוד מדגדג. אני מאוד רוצה להיות פוליטיקאי, מאוד רוצה להיבחר לכנסת ישראל ואני מחכה לראות מתי זה יקרה".

איך מצליחים לסקר על אף הידידות המאוד מאוד עמוקה הזאת בינך ובין קובעי מדיניות? מצליחים לשמור על התפקיד העיתונאי?

"אני באמת סיימתי תקופה של 33 שנים בתור כתבנו בצפון. עשיתי אירוע מאוד מאוד גדול ברמת גן. אירוע שגם זכה בביקורת לא פשוטה בתקשורת אז בגלל באמת שבאירוע הזה לדוגמא היה הרמטכ"ל שסיים, גבי אשכנזי, שהייתי איתו במשך שנים בתוך מכוניות המרצדס הממוגנות בשבילי לבנון ובאותו מוצאי שבת שבו פורסם שבני גנץ הולך להיות הרמטכ"ל החדש, אז היה מועד האירוע. גם איתו אני ביליתי שנים רבות בתור גם אלוף פיקוד צפון, גם מפקד אוגדה, גם מפקד יחידת הקישור ללבנון וכו'. אז אני מסכים איתך שאצלי באירוע היו גם אנשי צבא וגם הרבה מאוד פוליטיקאים וגם הרבה מאוד עסקנים, אמור מעתה "קנאקרים" כמו שהתחלנו את התוכנית, יחד איתי. יכול להיות שזה לא בסדר אבל זה אני ובעזרת השם אני עוד שנה וחצי אהיה בן 60 ואתה כבר מוזמן, אני שוב עושה אירוע דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully