וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

29.8.2014 / 10:45

לאן נעלם מיקי גורדוס • איך משתדרגים אצל גיא פינס • ומה חוגגים בכלכליסט • וגם, בונוס: מחווה לצבי סלטון לרגל עזיבתו את קול ישראל לאחר 40 שנה • ויש עוד. הכל בפנים

בתום שבוע עמוס מינויים ושינויים, סוף עידן נוסף ברשות השידור: צבי סלטון, אחד מקרייני החדשות המזוהים ביותר עם קול ישראל, שידר היום (שישי) ב-10:00 בבוקר את מהדורת החדשות האחרונה שלו, זאת לאחר ארבעים שנה בתחנה. בתום השידור הפתיעו אותו שדר התחנה יואב גנאי, חבריו ומשפחתו - ושוחחו עמו בשידור. הנה הקטע:

מישהו שומע?

עוד ברשות השידור: האם כך תסתיים קריירת קשבות מפארת של 45 שנים? רגע לפני כניסתו של מנהל קול ישראל החדש לבניין, קיבלו העורכים ברדיו את הודעת הטקסט הבאה: "במצב הנוכחי אי אפשר לחדש את ההתקשרות עם מיקי גורדוס ולפי שעה אין לקבל ממנו ידיעות, כתבות, או להעלותו לשידור". מעמדו של קשבנו גורדוס לא ברור לפני שעה, אולם וואלה! ברנז'ה תאזין לאויב ותעדכן.

אור סיט, המוכר לכם ככתב של "ערב טוב עם גיא פינס", שידרג את הקו"ח והוא יביים ויערוך מעתה תכנית חדשה לערוץ הילדים בהם "me אני". התכנית תלווה את חייהם של כוכבי ילדים בישראל והיא תעלה בשבוע הבא. כבר סגרו על השתתפות: דנה פרידר, אליאנה תדהר, טל מוסרי ועודד פז.

יו יו יואל

לא יכולנו להתעלם מהפוסט של דור צח, שבו העלה את העמוד הראשון של המדור "כלכליסט טכנולוגי" תחת עריכתו. וואלה ברנז'ה שולחת לו ברכת YO, או משהו אחר שחם עכשיו. ועוד בכלכליסט: סמנכ"לית השיווק של העיתון דאה גרש משיקה היום פרויקט בשם "מנצחים בכלכלה" במסגרתו עלו מודעות בעיתון, באתר, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שקראו לאנשים לשלוח להם תמונות שיציגו כיצד הם מסייעים להניע את גלגלי הכלכלה והחזרה לשגרה. זו תרומתנו.

המסך יורד על דוברת ארגון השחקנים שח"ם, לי זינגר, אשר הודיעה לאחרונה על פרישתה מהתפקיד. את מקומה תתפוס דנה יונגר. למי תודה למי מחמאה? זינגר: "הגעתי לתפקיד חסרת ניסיון ואני מאמינה שאני יוצאת ממנו מקצועית הרבה יותר, וחלק גדול מזה גם בזכות אותם האנשים שזכיתי לעבוד מולם במערכות התקשורת השונות". שיהיה בהצלחה.

ומצוות פרגון לסיום: שליח וואלה! ברנז'ה לרחוב החרדי מדווח כי שושי שטוב מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והמכירות של תחנת "קול ברמה". שמטוב, אשר שימשה קודם לכן כסמנכ"ל שיווק, מכירות ויח"צ במכללה החרדית ירושלים, תשמש גם כחברת הנהלה ברדיו החרדי. שבת שלום שתהיה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully