וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימור לקוחות שלום, מדבר עמוס

4.9.2014 / 9:37

ב”הארץ” לא מוותרים בקלות: איגרת שנשלחה למינויים שנטשו במהלך ”צוק איתן” ואשר הגיעה לידי וואלה! ברנז’ה, מזמינה אותם ל”מפגש ייחודי בו יוכלו לבקר ולהעיר - ואנשי העיתון יהיו שם כדי להקשיב לענות”

עמוס שוקן. ברני ארדוב
עמוס שוקן/ברני ארדוב

בעיתון "הארץ" לא מוותרים על מאות המנויים שביטלו את ההרשמה שלהם לעיתון בתקופת המלחמה בתור מחאה, ומזמינים אותם למפגש פתוח עם ראשי העיתון וכותבים בכירים. באיגרת שנשלחה למבטלים, ואשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, נכתב כי "במהלך ימי הלחימה הארוכים והמתוחים התוודענו לקוראים שהביעו מורת רוח מן העיתון, ובעיקר מפרסום מאמרים מסוימים, בראשם "הרעים לטיס" של גדעון לוי, וביטלו את המנוי, אנו, כמובן, מעוניינים להחזיר אותם לעיתון".

עמוס שוקן: "בדברי לפיד יש מימד פשיסטי"

במפגש ינאמו מו"ל הקבוצה, עמוס שוקן ועורך העיתון אלוף בן. לאחר מכן יתקיים רב שיח בשיתוף הקהל, בהשתתפותם ובהשתתפות ראש מערכת החדשות נעה לנדאו והעיתונאים גדעון לוי ונחמיה שטרסלר. המפגש יתקיים במוזיאון תל אביב בעוד עשרה ימים.

"במהלך המפגש ננסה להציג איך אנו רואים את הדברים ולנהל שיחה עם המשתתפים מן הקהל על סוגיות מרכזיות שעומדות בבסיס מערכת היחסים שבין העיתון וקוראיו", הסבירו בעיתון למוזמנים. "תוכלו לשאול, לבקר, ולהעיר - ואנשי העיתון יהיו שם כדי להקשיב לענות ולהציג את עמדתם".

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, במהלך ימי הלחימה בעזה ומאז פרסם גדעון לוי את מאמרו "הרעים לטיס" ביטלו את המנוי למהדורה היומית ולהדורת סוף השבוע יותר מ-1,300 איש, ואת המנוי למהדורת הדיגיטל ביטלו כמעט 400 איש. מנגד, נוספו לעיתון כ-400 מנויים, וכ-2,000 למהדורת סוף השבוע ואף יותר מזה למהדורה הדיגיטלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully