וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזפזפים

8.9.2014 / 16:34

מי יכתוב את ביקורת הטלוויזיה ב"הארץ" ביום שאחרי העזיבה של מורן שריר? בשלב זה יתנהל העיתון בפורמט של שישה כותבים קבועים - אחד לכל יום בשבוע. וואלה! ברנז'ה עושה סדר

מי כותב את ביקורת הטלוויזיה של "הארץ" ביום שאחרי העזיבה של מורן שריר לטובת כסא עורך מוסף הארץ? בימים האחרונים התפרסמו ביקורות מאת כותבים וכותבות שונים, אז ראשית נעשה סדר: בשלב זה לא יהיה לשריר מחליף קבוע, ואת הביקורות יכתבו שישה כותבים שונים - כל אחד מהם ביום אחר של השבוע. ואלה הם, בהתאמה: סגנית עורך מוסף הארץ נועה אפשטיין, ראש מגמת התסריטאות בחוג לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת ת"א קובי ניב, עורכת מדור הדעות של הארץ רוית הכט, העורך ומבקר התרבות ניב הדס, מבקרת הטלוויזיה מיה סלע, וכתבת האומנות של "גלריה" שני ליטמן.

לא כולם מרוצים, כנראה, מההרכב החדש. כך למשל טור הביקורת הראשון של קובי ניב שפורסם היום ועסק בסדרה החדשה "איש חשוב מאוד" בכיכובו של יהודה לוי, עצבן את גל אוחובסקי שטען כי הוא "מנסה עכשיו לזכות במשרת מבקר הטלוויזיה של הארץ והוא עושה זאת בדרך היחידה שהוא יודע, בצעקות הורמונליות של מטורף". בפוסט שהעלה בפייסבוק טען אוחובסקי כי לכתיבה של קובי ניב יש "ארומה גסה ולא נעימה, קצת בסגנון יורם שפטל. בדיוק ההפך מהאלגנטיות של מורן שריר. הוא לא חכם במיוחד, מיושן מאוד, טרחן, ולמרות הנפיחות והחשיבות העצמית, מבין קטנטן בטלוויזיה".

הוא קרא לעורכי העיתון שלא להעניק לניב בבלעדיות את המשבצת היוקרתית של ביקורת הטלוויזיה בעיתון. "נקווה שבעיתון הארץ יסיקו את המסקנות המתבקשות מהפיילוט ולא יפקידו את המשבצת האהובה בידיו של פרובוקטור כל כך זול", דברי אוחובסקי. קובי ניב אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "אוחובסקי מוזמן לכתוב מה שהוא רק רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully