וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זליג שלח אותי לקנות תרופות לכלבה שלו"

9.9.2014 / 16:29

לאחר שלטענתה פוטרה מהלשכה מבלי שנערך לה שימוע, תובעת המזכירה של מנכ"ל הרשות המודח יוני בן מנחם ועוזרו זליג רבינוביץ' פיצויים בסך 60 אלף שקלים, וחושפת טפח מתנאי עבודתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אווירה של רודנות, ניצול ציני של כוח, השפלות וצעקות מצד ההנהלה". יוני בן מנחם וזליג רבינוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

תביעה של מזכירה בלשכת מנכ"ל רשות השידור המודח יוני בן מנחם ועוזרו זליג רבינוביץ' מספקת הצצה מטרידה לסביבת העבודה ברשות המפורקת: בתביעה שהוגשה בשבוע שעבר לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים טוענת יעל כהן כי במקום שררה "אווירה של רודנות, ניצול ציני של כוח, השפלות וצעקות מצד ההנהלה". עוד היא טוענת כי נאלצה לספק שירותים אישיים לרבינוביץ' תוך שהוא מנצל את מעמדו כמנהל בארגון.

כהן טוענת בכתב התביעה כי נאלצה לבצע עבודות שלא היו חלק מהגדרת התפקיד. כך למשל היא מספרת כי רבינוביץ' הורה לה לקחת את רכבו למכון לניקוי כלי רכב ולשטוף אותו, הוא שלח אותה לחברת סלקום כדי לתקן את המכשיר הסלולרי של הבת שלו, אילץ אותה להסיע אותו לרופא שיניים ולהחזיר אותו לעבודה ואף שלח אותה לבית מרקחת על מנת לקנות תרופות לכלבה שלו.

"כל מטרת התביעה היא לסחוט כספים מרשות השידור"

כהן טוענת כי אלה "תמצית מהשליחויות והשירותים האישיים שביצעה עבורו תוך ניצול עובדת היותו 'הבוס', וכל זאת על חשבון משלם המיסים". היא מוסיפה כי גם יתר הבנות במשרד אילצו לבצע מטלות דומות "כי ככה זה עבד בלשכה". עוד היא מתארת "יחס משפיל, צעקות והערות בוטות שהיו חלק משגרת יומן של כלל הבנות בלשכה". בכתב התביעה מצוין כי גם מנהלת הלשכה, שולי שוורץ אלנר, חוותה יחס דומה, אולם האחרונה הבהירה הערב (שני) לוואלה! ברנז'ה כי "לא היה ולא נברא".

לאחר שלטענתה, פוטרה מהלשכה מבלי שנערך לה שימוע לפני פיטורים כפי שנדרש בתקשי"ר, תובעת כהן פיצויים בסך של כ-60 אלף שקלים מרשות השידור, אשר לדבריה "דרסה ברגל גסה את זכויותיה ופיטרה אותה שלא כדין".

פרקליטתה של כהן, עו"ד דנה שרון אדר, סרבה למסור פרטים נוספים על אודות התביעה. כתב הגנה מטעם רשות השידור טרם הוגש. רבינוביץ' מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "טענותיה של יעל מופרכות ושיקריות. כל מטרת התביעה הזו היא לסחוט כספים מרשות השידור ולהתפרסם תוך אזכור שמי לשווא. אני מאחל למעסיקיה הפוטנציאלים של יעל הצלחה טובה יותר בבחירה מאשר הייתה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully