וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו - לא

10.9.2014 / 11:03

מפקד גל"צ ירון דקל החליט לבטל את השתתפותה של איילה חסון בפאנל הפרשנים הקבוע של "נכון להבוקר" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; "הוחלט לרענן את זהות חברי הפאנל"

איילה חסון. נמרוד סונדרס
"במערכת התכנית עשו מאמצים כבירים על מנת שהשתתפותה תימשך". חסון/נמרוד סונדרס

מפקד גלי צה"ל ירון דקל החליט לבטל את השתתפותה של איילה חסון בפאנל הפרשנים הקבוע של התכנית "נכון להבוקר" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חסון נהגה להשתתף בפאנל התכנית לצד עמית סגל מחדשות 2 וברק רביד מהארץ, ובניצוחו של מנחה התכנית ניב רסקין דנו הארבעה בענייני אקטואליה.

הפאנל של "נכון להבוקר" משודר בין פעם לשלוש פעמים בשבוע, תלוי בזמינות המשפפתים ואירועי האקטואליה. בעבר לקחו בו חלק יועז הנדל, שלום קיטל ובן כספית. מאז כניסתה של חסון לתפקיד המנהלת בפועל של חטיבת החדשות של ערוץ 1 לפני שבועיים הוקפא הפאנל והוא לא שודר בתכנית. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי במערכת התכנית עשו מאמצים כבירים על מנת שהשתתפותה של חסון תימשך - אולם החלטתו של דקל הייתה סופית.

עד לפני שנתיים וחצי עבדו דקל וחסון שניהם ברשות השידור. כבר אז עם מינויו של דקל לתפקיד מנהל גלי צה"ל סיפרו גורמים בסביבתו כי היו מתחים בינו לבין איילה חסון. אלה הביאו לכך שלתכניות שהגישה חסון דקל לא הוזמן בתדירות גבוהה, למרות הרקע העשיר שלו בסיקור התחום הפוליטי.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "לאחר מספר שנים כפאנליסטית בתוכנית ועם כניסתה של אילה חסון לתפקיד ניהולי ברשות השידור, הוחלט לרענן את זהות חברי הפאנל הקבוע בתוכנית. אנו מודים מאוד לאילה על תרומתה לתוכנית ובטוחים כי היא תעשה עבודה מצוינת בתפקידה הניהולי החדש והמאתגר ברשות השידור".

איילה חסון בחרה שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully