וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

11.9.2014 / 13:02

לוועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי יש ראש חדש • ולד”ר יובל דרור יש ג’וב חדש • וגם, חדשות חמות מיפו: ממי נפרדת יעל דן, ובמי מתחדש ירון וילנסקי • ויש עוד. הכל בפנים

צעד נוסף בדרך למינוי מנכ"ל לרשות השידור החדשה: ועדת ברנר אישרה לשר התקשורת גלעד ארדן למנות את סגן נשיא בית המשפט המחוזי בי-ם בדימוס, השופט עזרא קמא, לעמוד בראש ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי החדש. מה הלאה? קמא יבחר עוד ארבעה חברים לוועדת האיתור, ואלה ימנו לתאגיד מועצה שתשמש מעין דירקטוריון ומנכ"ל שינהל את הארגון באופן זמני, עד שיסתיים הפירוק. וואלה! ברנז'ה מבטיחה לדווח בלייב-בלוגינג.

נישאר באזור השידור הציבורי - מערכת התכנית "עושים צהריים" עם יעל דן בגלי צה"ל נפרדת מעורכת התכנית רותם ועקנין, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בניגוד לעורכת הקודמת שני אבו שעברה לערוץ 10, ועקנין תישאר בתחנה ותצטרף לצוות האחראי על הליכי המיון לקורס הקדם צבאי של התחנה.

יומני הימית

ועוד ברחוב יהודה הימית: במערכת "יומן הערב" בהגשת ירון וילנסקי דווקא מתחדשים, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי לתכנית ימונה עורך חדש, רון כלף שמו, לשעבר עורך משנה של "בוקר טוב ישראל" וכתב לענייני תרבות.

במסגרת הקיצוצים ב-mako עליהם דיווחנו בשבוע שעבר נאלצים באתר להיפרד מעורכת התוכן השיווקי דנה נפתלי, שתעזוב אחרי ארבע שנים וחצי. נפתלי הצטרפה למאקו כמנהלת תוכן גולשים, ובהמשך שימשה כמפיקה במחלקת התוכן והאינטראקטיב. היא כתבה בין היתר למדורי התרבות, הדעות והנשים.

אגוזי אקדמיה

זה לא אייטם יח"צ לספרו החדש של יאיר ניצני שיצא החודש, אבל כנראה שניצני על הגל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הקומיקאי הגיע לאחרונה לאולפני גלי צה"ל והקליט פיילוט לתכנית יומית חדשה בהגשתו.

וקינוח בסגנון אקדמי: העיתונאי והפרשן ד"ר יובל דרור מונה לתפקיד דיקאן בית הספר לתקשורת של המכללה למנהל. וואלה! ברנז'ה שולחת צרור ברכות.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully