וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזנטל קורץ ימינה? הפשיר את הפקת "לאטמה"

14.9.2014 / 11:44

אחרי שהוקפאה במשך שנים, בערוץ הראשון הוחלט להוציא להפקה את "לאטמה" ולשדר את התכנית "היהודים באים"; "תכניות סאטירה מזוויות שונות, אשר יעשירו את לוח השידורים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בערוץ הראשון הוחלט להוציא להפקה את תוכנית הסאטירה "לאטמה" אשר במשך תקופה ארוכה נמנעה יציאתה לדרך. בנוסף, הוחלט על שידור התכנית "היהודים באים".

הנהלה חדשה, כללים חדשים: גאולה אבן לא תוכל לראיין את גדעון סער ומקורביו

בערוץ אומרים כי התכנית תעלה הן את הנושאים החברתיים והן את אלו הפוליטיים כלכליים. העורכת הראשית של "לאטמה היא קרוליין גליק ומפיק, משה אלפי.

"לאטמה" החל את פעילותו כאתר אינטרנט שעסק בביקורת תקשורת, ולא הסתיר את השתייכותו לצד הימני של המפה הפוליטית. באמצע שנת 2009 החלה להיות משודרת באתר גם תוכנית אינטרנט קצרה, שזכתה לשם "מהדורת השבט", ובה שולבו מערכונים קצרים בנושאים אקטואליים. ב-2011 זכתה החבורה הנושאת את השם במכרז של רשות השידור להפקת תוכנית פיילוט בת חצי שעה במימון משותף. הפיילוט היה אמור להכריע אם "לאטמה" תהפוך לתוכנית קבועה, אולם לבסוף הוחלט ברשות לבטל את הפקת התוכנית בטענה כי "אינה עומדת בקריטריון של תוכנית בעלת ערך ציבורי ארוך טווח".

"היהודים באים", אף היא תוכנית סאטירית, מביאה את ההיסטוריה של העם היהודי בשלושה עשר פרקים קומיים, בהשתתפות מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. מערוץ 1 נמסר כי: "התכנית סוקרת את האתוסים, המיתוסים, הפרות הקדושות והפרות הפחות קדושות שלנו, מימי התנ"ך ועד להיסטוריה המודרנית של מדינת ישראל".

שידור העונה של "היהודים באים" יהיה לאחר החגים, ועם סיום העונה תעלה לשידור התכנית "לאטמה", אשר יחד יהוו את משבצת הסאטירה בלוח השידורים החדש של הערוץ הראשון.

יונה ויזנטל, העורך הראשי:"שתי תכניות הסאטירה, 'היהודים באים' ו'לאטמה', הן תכניות סאטירה מזוויות שונות, אשר יעשירו את לוח השידורים של הערוץ הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully