וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייעשה לכתב

15.9.2014 / 12:58

כתב הדתות של וואלה! מקבל ביממה האחרונה עשרות קללות, נאצות ואיומים מתומכי הרב ברלנד. הסיבה: סרטון בלעדי שפרסם בו נראה הרב חוגג עם מקורביו באמסטרדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב הדתות של וואלה! יקי אדמקר מקבל ביממה האחרונה עשרות קללות, נאצות והודעות איומים מתומכיו של הרב אליעזר ברלנד אשר נעצר בשבוע שעבר בהולנד בגין חשד לעבירות מין. אדמקר, המסקר את פרשת מעצר הרב עבור וואלה! חדשות, פרסם אתמול סרטון בלעדי שבו נראה הרב חוגג עם מקורביו בדירה באמסטרדם, ובסוף השבוע פרסם כתבה העוקבת אחר האופן שבו חמק ברשויות החוק בעולם.

תומכיו הרבים של הרב בישראל המשתייכים לקהילת "שובו בנים" לא אהבו בלשון המעטה את הפרסומים. מאז החל לסקר את הפרשה מקבל אדמקר מלבד קללות גם הטרדות טלפוניות, קללות ואיומים על חייו ועל חיי משפחתו. בהמשך, נפתחה קבוצת וואטאפ בשם "יקי אדמקר הנואף" אליה צירפו את אדמקר. "יא פוגם", "יא רשע", "ימות לאט ובייסורים" הם רק חלק מועט מההודעות שנכתבו בה. הם אף הודיעו כי הם אינם מפחדים מהשלכות האיומים לאחר שאחד מחברי הקבוצה הזהיר: "חברה בלי איומים" . "שיתבע אותי!" כתב אחד מהם והקללות וההטרדות המשיכו.

אדמקר מצדו בחר להגיש היום תלונה במשטרה. בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "אלו אנשים שכבוד התורה עומד בראש מעיינותיהם. כבוד. לתפארת 'שובו בנים'", והעלה צילום מסך של חלק מהנאצות שקיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully