וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלון אלבכרי

15.9.2014 / 14:37

עורך ראשי של אתר פרוגי (צילום: אסף קמר)

גיל: 21

מה בעצם אני עושה: עורך ומרכז את כל מה שקשור לעולם הצעירים ובני הנוער בגילאי 13 עד 21 - החל מחדשות, בידור, דיגיטל, מוזיקה ועוד. ביחד עם בני נוער רבים שלוקחים חלק בעשייה בתפקידים שונים - עריכה, כתיבה, הגשה, צילום וכו'. המטרה היא לספק לצעירים חדשות בגובה העיניים וכך לאפשר שיח מעניין, רלוונטי ופורה בין בני נוער בכל רחבי הארץ.

השכלה: לימודי הנדסאי קולנוע וטלוויזיה.

תפקידים קודמים: פיתוח אתרי אינטרנט.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אפשר להגיד שהמורה שלי לתקשורת בתיכון - אתי לנצ'ר שבאמצעות סדרת הרצאות מיוחדות בנושאי תקשורת שארגנה, הכרתי את איש יחסי הציבור יוני וולף, מ"גלאי תקשורת" שהרצה לנו על יחסי ציבור. בסוף ההרצאה הראיתי לו את אתר "פרוגי" שהקמתי יחד עם שותפי וחברי הטוב אלכס נסטר, וולף התגייס באופן מיידי, ובזכותו נכנסתי לעולם עריכת התוכן, חלק גדול מההתפתחות המקצועית שלי היא בזכות עמית קוטלר וערן בר-און שהדריכו וכיוונו אותי בתחילת הדרך.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך לפתח את תחום הצעירים והנוער בישראל, עם עולמות תוכן נוספים תוך כדי העלאת החשיבות וההתייחסות לקהל הצעיר, דעותיו ותפיסותיו הייחודיות.

מה אוכל לצהריים: ליד המערכת. במסעדת "עמינדב". הכל טרי, אוכל ביתי. שווה, והכי חשוב קרוב למשרד.

פרגן למתחרים: אפשר להגיד שבשנה האחרונה עיתונות הנוער החלה לשנות פאזה ולהביא תוכן שרלוונטי ומעניין לנוער, כך שזה מעולה. ובאינטרנט מדור רכילות החו"ל של "ראש1" מצליח להביא הרבה מאוד מידע ראשוני בצורה משעשעת ומעניינת.

אלון אלבכרי. צילום: אסף קמר,
אלון אלבכרי/צילום: אסף קמר
  • עוד באותו נושא:
  • פרוגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully