וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות נטישת האולפן: איילה חסון השעתה את גאולה אבן

16.9.2014 / 14:11

על רקע הוויכוח בין מנהלת החדשות בערוץ הראשון לבין אבן, החליטה חסון לזמן את אבן לבירור בפני העורך הראשי של רשות השידור יונה ויזנטל. מקורבי אבן: "חסון רודפת אותה"

צילום : אבי כהן , עריכה : גדי וינסטוק
איילה חסון. נמרוד סונדרס
איילה חסון/נמרוד סונדרס

נמשכת הדרמה ברשות השידור: מנהלת חטיבת החדשות בערוץ איילה חסון החליטה להשעות מעבודתה את המגישה גאולה אבן, זאת עד לבירור שייערך בעניינה עם העורך הראשי של הערוץ יונה ויזנטל. כפי שפורסם היום בוואלה! ברנז'ה, ראיון עם חברת הכנסת מהליכוד גילה גמליאל הביא לכך שאבן נטשה בזעם אתמול (שני) את הבניין ולא הגישה את תכניתה "המוסף", וקדמה לו החלטה של חסון לפיה אבן לא תראיין שרים וחברי כנסת מהליכוד, חברי מפלגתו של בעלה השר גדעון סער.

הנהלה חדשה, כללים חדשים: גאולה אבן לא תוכל לראיין את גדעון סער ומקורביו

"גאולה אבן שמה פס על הנחיות", הסביר הבוקר לוואלה! ברנז'ה גורם ברשות את פרטי האירוע האמש. "איילה הורתה לה, באופן ענייני, שלא לראיין את חברי הליכוד - ואז פתאום היא מגלה שגאולה הזמינה לאולפן את גילה גמליאל. בעקבות הדברים היא זומנה לשיחת הבהרה, וההשיחה הסלימה". הגורם מצביע על כך שברקע התקיימו אתמול שני אירועים של הליכוד - מרכז המפלגה כונס באשקלון ביוזמתו של ח" דני דנון, וראש הממשלה בנימין נתניהו קיים במקביל אירוע הרמת כוסית עם חברי ליכוד בפתח תקווה. "איילה לא הייתה מוכנה שגאולה תקדם את האירועים האלה בתכנית שלה, ולא מוכנה שהיא תראיין את חברי המפלגה", הוסיף הגורם.

מקורבי אבן: "חסון רודפת אותה"

גורם אחר מזכיר שבעצרת נגד מסקנות ועדת לנדס שבה נאמו עיתונאי רשות השידור, קראה גאולה אבן לשר התקשורת גלעד ארדן לסגור את המשרד להגנת העורף בראשותו ותקפה אותו במילים ציניות. "היא תוקפת את מי שברור היום שמתחרה בבעלה בכוונה לרוץ לראשות המפלגה", אומר גורם. "איילה חסון לא מוכנה שזה יקרה על המסך".

מקורביה של אבן טוענים, מנגד, כי חסון רודפת אותה. "את התכנית שלה היא העבירה לרצועה לא נצפית שהורידה לא את אחוזי הצפייה, ואז היא מטילה עליה מגבלות", אומר אחד מעיתונאי חטיבת החדשות, שמקטין במעט את המשמעויות הפוליטיות מאחורי הדברים. "אומרים שגאולה מייצגת את גדעון סער ואיילה מייצגת את בנימין נתניהו בקרב על השליטה של הליכוד ברשות השידור - אני לא מסכים עם זה", הוא אומר. "יש פה בסך הכל קרב אגו בין שתי עיתונאיות בכירות, ומנכ"ל זמני אחד שזה הדבר האחרון שהוא צריך". ממול, גורמים אחרים ברשות אומרים היום על הטענה כי אבן הועברה לרצועה בלי רייטינג כי "לא שמענו את גיא פינס מתלונן על הרצועה. גם כשגאולה היתה בשמונה וחצי היא הביאה רייטינג של שני אחוז".

מרשות השידור מסרו בתגובה: "העורך הראשי יונה ויזנטל קבע ישיבת בירור עם אילה חסון וגאולה אבן, ועד לקיומה של פגישה זו, אבן לא תשדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully