וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: פגישה מכרעת בין ועד עיתונאי הארץ-דה מרקר והנהלת הקבוצה

17.9.2014 / 12:05

בפגישה, ידונו הצדדים לראשונה בכינונו של הסכם קיבוצי. הדיונים ייערכו בצל תכנית פיטורים המתוכננת לצאת לפועל אחרי ראש השנה, במסגרתה יפוטרו 12 אנשי תוכן ממערכת העיתון

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב

ועד עיתונאי הארץ-דה מרקר והנהלת הקבוצה ייפגשו היום (רביעי) על מנת לדון, לראשונה, בכינונו של הסכם קיבוצי שיעגן את זכויות העובדים. בתחילת השנה הודחה אגודת העיתונאים בתל אביב ממעמדה הוותיק כארגון היציג של עובדי הארץ ואת מקומה תפס ארגון העיתונאים שבחסות ההסתדרות, ובסיועו גיבש הוועד את רשימת הדרישות אשר יוצגו בפני ההנהלה היום.

הדיונים עם ההנהלה ייערך בצל תכנית פיטורים המתוכננת לצאת לפועל אחרי ראש השנה, במסגרתה יפוטרו 12 אנשי תוכן ממערכת "הארץ". בנוסף לזה, ההנהלה מגבשת החודש תכנית פיטורים נפרדת במערכת דה-מרקר, וטרם ידוע על היקפה. עם היוודע על כוונת ההנהלה להוציא לפועל את הפיטורים דרש ממנה הוועד כי תהא העדפה לניוד עובדים בתוך המערכת, למצוא מקורות נוספים לקיצוץ ולעגן את הפיטורים במנגון פרישה מוסכם - בדומה לזה שנערך בגל הפיטורים הקודם.

השבוע פנו אנשי הוועד לעובדי הקבוצה וביקשו מהם לעדכן את הוועד באם כוונתם לפרוש, על מנת לצמצם את הפיטורים בכפייה. לצד המאמצים למנוע ולמזער נזקים, אנחנו מעוניינים לגבש רשימה של עובדים שיודעים כבר עכשיו כי הם מתכוונים לסיים את עבודתם בעיתון בקרוב", כתבו במכתב שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "הרשימה הזו תסייע לנו למנוע פיטורי עובדים אחרים ותעזור לעודד ניוד עובדים בתוך החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully