וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרוש חגינו: מה קיבלו עובדי הענף?

21.9.2014 / 16:00

אצל מי תבחרו בין מצעים לבין מסאז'? מי צרף לעובדיו חבילת שי תוצרת עוטף עזה? מי קיבלו 1,000 ש"ח למימוש בבני ברק והאם פירוק רשות השידור הקטין את השי לחג? קחו צלחת גרגירי רימון ושבו לקרוא את הסקירה

בשנה שעברה יצאו עובדי ענף התקשורת לחופשת החג באמצעה של תקופת קיצוצים ופיטורים פרועה. איחלנו שנה טובה, וקיבלנו: גופי תקשורת חדשים קמו מאז, משרות חדשות אוישו, הסכמים קיבוציים נחתמו והשנה נצא לחופש באווירה קצת יותר נעימה. עד גל הפיטורים הבא. כמדי חג, וואלה! ברנז'ה מביאה לכם את הסקירה המסורתית של המתנות שהוענקו במקומות העבודה בתעשייה. חג שמח.

טלוויזיה: האם לעובדי ערוץ 10 יש סיבה לחייך?

כן. שביעות רצון במסדרונות ערוץ 10 וחדשות 10, שם בחג הקודם נשלחו הביתה בידיים ריקות - אך השנה קיבלו פיצוי הולם בדמות תלושים על סך 1,000 ש"ח לקניות אצל רמי לוי. למודאגים, לא חייבים לנסוע לבני ברק. התלושים תקפים גם לרכישה באינטרנט, ביררנו. גם בזכייניות ערוץ 2 המצב לא רע: חג שמח לעובדי רשת עם תלושי קנייה של תו הזהב על סך 500 שקלים, עובדי קשת מקבלים השנה תלושים על סך 350 שקלים.

בחברת החדשות של ערוץ 2 מקבלים העובדים תלושים על סך 400 שקלים. עובדי הערוץ הראשון, כרגיל, נהנים פעמיים: תלושים על סך 450 שקלים מכונס הנכסים בשבתו כהנהלת רשות השידור, ועוד תלושים של בשווי של 300 ש"ח לחברי ועד הטכנאים וחברי הוועד המשולב. עובדי הטלוויזיה החינוכית יתפנקו בתלושים על סך 550 שקלים.

בערוץ i24news יעניקו לעובדיהם תלושים על סך 300 שקלים. עובדי "ענני תקשורת" בערוצי הלייף-סטייל וב-MTV יקבלו תלושים על סך 350 שקלים, נוסף על יום כיף לעובדי החברה. סכום זהה יקבלו גם עובדי חברת RGE המפעילה את ערוץ הספורט ואת ערוץ הילדים. בערוץ 9 העניקו לעובדים תלושי קנייה על סך 300 שקלים.

עובדי חברת הלוויין YES קיבלו השנה אפשרות בחירה: או תלושים על סך 200 ש"ח, או לבחור מתוך מגוון של מוצרי חשמל ומתנות בשווי משתנה של בין 300 ל-500 ש"ח. ומה אצל הרשויות? לעובדי משרד התקשורת ניתנה האפשרות לבחור בין שלל מוצרי חשמל ומתנות שונות בשווי של מאות שקלים, ועובדי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מקבלים תלושים על סך 400 ש"ח.

עיתונים: למי בחירה למי בכי רע?

עובדי קבוצת ידיעות אחרונות ובהם גם עובדי כלכליסט והמגזינים יקבלו, כבכל שנה, תלושים על סך 200 שקלים. עקביות גם בקבוצת הארץ דה מרקר, כאשר עובדי העיתונים והאתרים קיבלו כמו בשנה שעברה כרטיס "רב-קארד" טעון בסכום של 300 שקלים.

עובדי "ישראל היום" והקולגות של "מקור ראשון" קיבלו כרטיס נטען על סך 400 שקלים, ולעובדי "גלובס" הוענק השנה כרטיס "Power Gift" טעון ב-300 שקלים, אליו צורפה ברכה.

עובדי "טיים אאוט", "את", "מסע אחר" ויתר מגזיני קבוצת סיגלר קיבלו רשימת מתנות לבחירה - ממסאז'ים ותלושים לרשתות מזון ועד ארוחות במסעדות ומצעים.

רדיו: איזה שי גיאוגרפי צורף לעובדי גל"צ?

אזרחים עובדי גלי צה"ל קיבלו השנה תלושים על סך 550 ש"ח, כמו יתר האזרחים עובדי צה"ל. מהתחנה הצבאית צורף להם שי: אריזת מוצרים מהודרת שכל תוכנה יוצר על ידי תושבי עוטף עזה. חיבוקי!

עובדי תחנות קול ישראל קיבלו גם עם 450 ש"ח תלושים מהנהלת הרשות הזמנית, והוועד הוסיף להם תלושים בשווי של 150 שקלים נוספים. ברדיו תל אביב קיבלו תלושים על סך 250 שקלים, וכך גם ברדיו אקו99. ברדיו דרום העניקו תלושים בסכומים משתנים שבין 200 ל-500 שקלים, על פי וותק. ומה ברחוב החרדי? ברדיו "קול ברמה" יחלקו תלושים בשווי 300 עד 500 שקלים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אינטרנט: מה קורה במאקו?

עובדי מערכת נענע10, שחוגגים את החג הראשון שלהם בבית הוורד - יהנו גם הם מאותו סכום של יתר העובדים בבניין ויקבלו 1,000 ש"ח לקניות אצל רמי לוי.

עובדי ynet ואתר pplus כמו באתר xnet ויתר אנשי קבוצת ידיעות אחרונות מקבלים תלושים על סך 200 שקלים, ועובדי אתר מאקו של הזכיינית קשת קיבלו השנה תלושים חג על סך 300 שקלים. אצלנו בוואלה! חולק כרטיס רב תו טעון בסכום של 350 שקלים. תודה!

באתר NRG לא קיבלו בחג הקודם שי אבל השנה, כאשר האתר פועל לראשונה מבית "מקור ראשון", הם יקבלו את אותו הסכום של מערכת העיתון - 400 שקלים. באתר "כיכר השבת" מחלקים השנה תלושים בסכומים משתנים של 500 עד 300 שקלים.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully