וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אוה מדז'יבוז' תשמש כיו"ר מועצת הרשות השנייה

23.9.2014 / 11:13

מינויה של מדז'יבוז', מנכ"לית מעריב ורדיו ת"א לשעבר, אושר בוועדת ברנר למינויי בכירים והיא תחליף את אילן אבישר. טרם נבחרו יתר חברי המועצה

אווה מדז'יבוז'. פייסבוק, צילום מסך
אוה מדז'יבוז'/צילום מסך, פייסבוק

אוה מדז'יבוז' תמונה לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה, כך מסתמן השבוע לאחר לאחר שהמינוי אושר בוועדת ברנר לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות. בחודשים האחרונים נערכים במשרד התקשורת מאמצים לכינון מועצה שתחליף את זו הנוכחית בראשות אילן אבישר, ולפני חודש סיים השר ארדן לגבש את הרשימה ולהעביר אותה לאישור המועצה להשכלה גבוהה והוועדה. מדז?יבוז? שימשה כמנכ"לית מעריב ורדיו תל אביב, וכיום היא חברה בוועדת אייל שמינה השר ארדן.

רשימת חברי המועצה שהציע משרד התקשורת כללה מלבד מדז?יבוז? גם את פובלציסטית "ישראל היום" אמילי עמרוסי אשר פרשה, את המלחין והמנהל האומנותי דורון מדלי, העסקן הפעיל החברתי החרדי נפתלי זאבי, ויהועמ"ש מועצת הכבלים והלוויין לשעבר דורלי אלמגור. לא כל השמות אושרו, וכל משרד התקשורת יהיה לגבש רשימה של 15 חברים.

כהונת מועצת הרשות השנייה הסתיימה כבר בתחילת והיא והמשיכה בתפקידה בפועל כיוון שמינוי המועצה החלופית התעכב על ידי משרד התקשורת. בינתיים הספיקו להודיע על התפטרותם חברי המועצה ענאן פראס פלאח ויוכי פלר, וכן גם רונית אנטלר ומירב אלוש לברון.

על תפקוד המועצה היוצאת, בעיקר על היחסים בין חבריה, הועברה ביקורת רבה. סכסוכים אישיים ופוליטיקה פנימית הביאה לעיכוב בקידומם של נושאים מסוימים, כמו גם אי-הסכמות בין היו"ר אבישר לבין מנכ"ל הרשות שי באב"ד. עמותת "הצלחה" אף פנתה למשרד התקשורת בדרישה לפזר את המועצה "משום שאינה מסוגלת למלא את תפקידה כראוי". השר ארדן דחה את פניית הארגון.

ברשות השנייה סרבו להגיב. את תגובתה של אוה מדז'יבוז' לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully