וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

2.10.2014 / 16:53

ב-ynet נהנים מצלילים חדשים • בערוץ 20 משלימים את מכסת האיושים • ובקשת, מתגאים ברכש טרי ישירות מה-BBC • ויש עוד. הכל בפנים

ערוץ 20 פותח בסדרת מינויי בכירים, הראשון שבהם הוא עופר בדרשי אשר מונה למנהל תוכן ופיתוח תחום תרבות של הערוץ. בדרשי עבר שני עשורים בזכיינית קשת, ואת דרכו בטלוויזיה התחיל כעורך עם הקמת ערוץ 2 בשנת 1993. בערוץ 20 הוא ינהל את תחום התרבות והבידור תחת סמנכ"ל התוכניות טל ברקאי.

כרמית ראובן, בעבר כתבת הבריאות של אתר ynet ושל רשת ב' וממקימי את "סמאללה" - עברה להתגורר בצפון הארץ. מה אייטם בזה? מקום העבודה החדש: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ראובן מונתה לתפקיד עורכת המהדורה של המקומית של חדשות HOT בצפון. היא תחליף בתפקיד את ארנון דומיניץ.

תקופת האבן

ונישאר בתחום הבריאות: ועדת סל הבריאות החלה השבוע את עבודה האיננטנסיבית למשך שלושה חודשים ומי שצפוי לדברר אותה הוא לא אחר מכתב ועורך הבריאות של עיתון "הארץ" לשעבר דן אבן. תקנות חדשות של משרד האוצר מצריכות אמנם אישור מיוחד לשכירת יועצי תקשורת חיצוניים, אך מקורות יודעי דבר סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי מדובר בשלב טכני בלבד. אה, ואם התעניינתם במשכורת, אז אין בעיה - 50 אלף ש"ח לשלושה חודשים.

שנה טובה וברכות לעורך החדש של מדור המוזיקה של ynet, שלומי בלבול. הוא מגיע מדסק הכלכלה, והוא יחליף בתפקיד את סטלי סולומונוב שקודמה לתפקיד עורכת מדור התרבות.

להיות איתן

השבוע דיווחנו על המינוי של חיליק שריר לתפקיד סמנכ"ל תוכן בקשת, וכעת אנו מדווחים על מינוי נוסף של הזכיינית - הפעם ממעבר לים: לוסי רוברטס, מי שהייתה מנהלת המכירות העולמית של רשת BBC, מונתה להיות מנהלת המכירות של הזכיינית במרכז ובמערב אירופה. מדובר בתפקיד חדש שלא הייה קיים עד כה, והוא מעיד על ההתרחבות של הזכיינית בחו"ל.

במהלך השבוע הבא לא תשמעו את אסי עזר מגיש לצד דפנה לוסטיג את תכנית הבוקר המשותפת שלהם. בין אם אלה עבורכם חדשות טובות או רעות, הסיבה היא יציאה לחופשת חגים. את מקומו תתפוס השחקנית רותם סלע, כוכבת הסדרה שיצר "להיות איתה". זו לא הפעם הראשונה שסלע מתמקמת מאחורי המיקרופון של רדיו תל אביב שכן בעבר היא הגישה תוכנית שבועית קבועה ברדיו לצד לירון וייצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully