וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורדים החדשים

5.10.2014 / 10:47

בארגון העיתונאים מוציאים קול קורא להשתתפות במשלחת של חבריו לגרמניה לרגל ציון חמישים שנה לקשר הדיפלומטי עם ישראל. גיא לרר, דפנה לוצקי ואסף אוני שישמשו כחבר שופטים

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל לוגמת בירה בעצרת בחירות אחרי ביקור במחנה הריכוז דכאו. 20 באוגוסט 2013. רויטרס
פרוסט!/רויטרס

ארגון העיתונאים ושגרירות גרמניה בישראל יוציאו בעוד חודשיים משלחת של עיתונאים ישראלים לגרמניה, וזו תמומן על ידי משרד החוץ הגרמני. בארגון מוציאים היום (ראשון) קול קורא להשתתפות במשלחת של חברי הארגון, ואלה מוזמנים להציע כתבות רלוונטיות שייכתבו מהערים ברלין או לייפיצג. בארגון בחרו בגיא לרר מחדשות 10, דפנה לוצקי מדה מרקר והעיתונאי אסף אוני שישמשו כחבר שופטים מטעם הארגון והם יבחרו את הרעיונות העיתונאיים שלפיהם ייבחרו המציעים שייקחו חלק במשלחת אשר תכלול שמונה עיתונאים.

מדובר ביוזמה משותפת של ארגון העיתונאים ומשרד החוץ הגרמני לרגל ציון חמישים שנים לקשר הדיפלומטי בין ישראל לגרמניה בשנה הבאה. משרד החוץ הגרמני יממן באופן מלא את המשלחת, כולל נסיעות, לינה ואוכל, ותכני המשלחת ייקבעו במשותף על ידי ארגון העיתונאים ומשרד החוץ הגרמני. הנסיעה תכלול סיורים בברלין ובלייפציג, הרצאות בנושאים הרלוונטיים לעיתונאים ישראלים ופגישות עם מי שמייצגים את השינוי שחל ביחסי המדינות בשנים האחרונות.

בארגון אומרים היום כי כל עיתונאי חבר הארגון מוזמן להשתתף, בין אם מדובר בשכירים של כלי תקשורת מבוסס או עיתונאים עצמאיים; בין אם מדובר במי שעוסקים בנושאי חוץ ובגרמניה במסגרת עבודתם, או מי שמעוניינים לכתוב מהמדינה בפעם הראשונה. "אופי הכתבות פתוח לחלוטין - מדיווח כלכלי על בהלת הנדל"ן הישראלית בברלין, דרך ראיונות עם אנשים מעניינים ועד יומן מסע בגוף ראשון", אומרים בארגון. "חברי ארגון העיתונאים מוזמנים מאוד לחשוב על הנושאים באופן חופשי ויצירתי". מועד אחרון להגשת מועמדות הוא ה-23 באוקטובר, וניתן לעשת זאת דרך אתר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully