וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן פציעות

12.10.2014 / 13:04

בדרך לפיוס: הנהלת ערוץ ONE ונציגי ועד העובדים הגיעו להסכמות בסכסוך סביב "אולפן הספורט". לוואלה! ברנז'ה נודע כי היום תתקיים פגישת משא-ומתן ראשונה בין הצדדים

מיקרופון של אתר ONE וואן. ברני ארדוב
מיקרופון של אתר ONE וואן/ברני ארדוב

הנהלת ערוץ ONE ונציגי ועד העובדים הגיעו להסכמות בסכסוך סביב הסרתה מלוח השידורים של "אולפן הספורט", תכנית הספורט היומית שהוחלפה לאחרונה בתכנית דו שבועית בשם "המנהלת". כזכור, העובדים הוציאו להנהלה צו מניעה נגד ביטולה של התכנית וביצוע שינויים בתנאיהם. לוואלה! ברנז'ה נודע כי היום (ראשון) תתקיים פגישת משא-ומתן ראשונה בין הצדדים עליה הסכימו בפני בית המשפט, ובה ידונו בטענות העובדים. בהנהלה מכחישים כי ביטול התכנית מביא לפגיעה בתנאי העבודה, אולם הסכימו לדווח לבית המשפט מדי שבועיים על התקדמות המגעים עם הוועד.

בתחילת החודש נשלח לעובדים מכתב ובו הם התבשרו על שינוי מבני על דרך של "תוכנית חדשה". המפיקה הראשית של החברה, לי נוף, הודיעה לעובדים כי "יתכנו שינויים בצורת העבודה, בזמן העבודה ובהיקף". בנציגות העובדים פנו להנהלה בעניין השינויים - אולם לא זכו לכל מענה. בפני בית המשפט הם קבלו על פגיעה של ההנהלה בהתארגנות העובדים.

חזית נוספת שניהל ארגון העיתונאים מול ONE נגע להפסקה בפועל של העסקתו של אחר מחברי הוועד, לירון לוי, פעיל מוביל ומרכזי בוועד. בארגון טענו כי לוי שובץ לצילומי אולפן בלבד על אף שזו עבודה שאותה הוא אינו עושה כבר מזה שנים ומעולם לא עשה בחברה במסגרת של משמרות קבועות. בארגון טענו כי אלה ניסיונות פגיעה בו, וכעת חייב בית הדין את ההנהלה לקבוע עבור לוי ימי עבודה קבועים שיהיו בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully