וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נחמה כהן

12.10.2014 / 15:11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלת פיתוח ב"ארמוזה פורמטס"

גיל: 40

מה בעצם אני עושה: מפתחת פורמטים לערוצי טלוויזיה ברחבי העולם בשיתוף פעולה עם יוצרים, חברות הפקה וגופי שידור בארץ ובחו"ל. המוטו שלנו בארמוזה פורמטס הוא שרעיון טוב לתוכנית יכול להגיע מכל מקום ולכל מקום. התפקיד שלי ושל מחלקת הפיתוח הוא להפוך את הרעיונות האלה לתוכניות חכמות, מרגשות וייחודיות, שיצליחו במדינות ובערוצים שונים. בין ההצלחות האחרונות שלנו: "GUYS IN DISGUISE" פורמט דייטינג שפותח עם ארצה הפקות ומופק בין השאר בארה"ב, רוסיה וגרמניה.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת חיפה.

תפקידים קודמים: אחראית רכש בקשת, עורכת תוכן, מנהלת פיתוח בקופרמן הפקות, אחראית תוכן והפקה בערוץ 10.

מי פתח לך את הדלת בתעשייה: תמיד הייתי מכוונת לעבודה בטלוויזיה אז יזמתי ויצרתי הזדמנויות לעצמי. הכל נעשה בעבודה קשה ויכולת לזוז ולשנות בלי פחד. בדרך היו המון אנשים טובים שהאמינו בי ונתנו לי הזדמנות, ביניהם אורי שנער, אבי ניר, ארז טל, אלעד קופרמן, ליאת פלדמן וכמובן אבי ארמוזה.

איפה את בעוד 5 שנים: ממשיכה ליהנות מהעבודה שלי ומהאנשים שאני עובדת איתם וגאה בתוכניות הרבות שאנחנו יוצרים לכל העולם. ובתקווה, על סט הצילומים בארה"ב של פורמט הבידור המצליח שפיתחנו – עונה רביעית, כמובן.
מה אוכלת לצהריים: מגוון – פלאפל, פתאי, קוסקוס, סלט – רק לא בשר.

פרגני למתחרים: "יולי אוגוסט". יצא לי לעבוד איתם על "לעוף על המיליון" בימיי בערוץ 10, והם אנשי טלוויזיה מקצועיים, כיפיים ויצירתיים, שלא מפחדים לקחת סיכונים. היום, כחלק מקבוצת פרוזיבן העולמית, הם ממשיכים להפתיע עם פורמטים מעניינים ומבטיחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully