וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: נתניהו ישאיר את משרד התקשורת אצלו

19.10.2014 / 11:41

פרישתו של גדעון סער מהחיים הפוליטיים עשויה להביא לכך שמשרד התקשורת יוכפף למשרד ראש הממשלה, כך לפי הערכות בזירה הפוליטית. שמו של שר התקשורת הבא ייקבע בכל מקרה רק אחרי הפריימריז בליכוד

פגישת נתניהו ובאן קי מון. אמיל סלמן, מערכת וואלה!
הקלפים אצלו. נתניהו/מערכת וואלה!, אמיל סלמן

פרישתו של גדעון סער מהחיים הפוליטיים עשויה להביא לכך שמשרד התקשורת יוכפף למשרד ראש הממשלה, כך לפי הערכות בזירה הפוליטית. שר התקשורת הנוכחי, גלעד ארדן, מועמד להחלפת סער בתפקיד שר הפנים. במידה ואכן יעזוב ארדן את משרד התקשורת, ממלא מקומו המיידי יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו.

המועמדים לקבלת תיק התקשורת, כפי שפורסמו בימים האחרונים הם חברי הכנסת גילה גמליאל, יריב לוין, אופיר אקוניס וצחי הנגבי. הערכות נוספות הזכירו את השרים לימור לבנת ויובל שטייניץ. שמו של שר התקשורת הבא ייקבע בכל מקרה רק אחרי הפריימריז בליכוד, ובכל מקרה לא לפני אישור תקציב המדינה - על מנת למנוע מצב של הצבעה נגד מטעם מועמדים מאוכזבים.

על שולחנו של שר התקשורת מונחים בימים אלה כמה מהלכים מהותיים שעתידים לשנות את השוק המקומי. בראש השינויים נמצא פיצול ערוץ 2 ויציאתם של רשת וקשת לערוצי שידור נפרדים בעוד חצי שנה, וכן סגירתו של ערוץ 10 בסוף השנה הנוכחית לאור אי קבלת רישיון, נכון לעכשיו. עוד צריך להחליט שר התקשורת בדבר קבלת או אי קבלת מסקנות ועדת אייל לבחינת כשל השוק המקומי, וללוות את הליך האיחוד בין גופי הרגוצליה הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully