וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב קרא לסגור את גל"צ, בנו התמנה בתחנה לתפקיד בכיר

23.10.2014 / 13:26

חבר מרכז הליכוד מטעם החטיבה למנהיגות יהודית ד"ר אריה בכרך קרא לפני כמה חודשים לסגור את גל"צ ולשלוח את קציניה למשימות "אמיתיות". אירוניה קלה אופפת כעת את מינוי בנו לסגן מפקד התחנה

ד"ר אריה בכרך. ערב חדש, הטלוויזיה החינוכית, צילום מסך
ד"ר אוריה בכרך./צילום מסך, ערב חדש, הטלוויזיה החינוכית

סגן מפקד גלי צה"ל החדש רס"ן אוריה בכרך אשר נכנס בימים האחרונים לתפקידו החדש, הוא בנו של ד"ר אוריה בכרך - חבר מרכז הליכוד מטעם החטיבה למנהיגות יהודית שקרא לסגור את התחנה הצבאית ואת החיילים והאזרחים שמשרתים בה "לשלוח למשימות צבאיות אמיתיות".

בכרך הבן הוא בוגר המכינה הקדם צבאית בבית יתיר והישיבה התיכונית קרית ארבע, שרת כמפקד פלוגה בנח"ל החרדי וכקצין מבצעים בחטיבת דובר צה"ל. בני משפחתו, ובהם אביו, הם מראשוני המתיישבים בהתנחלות בית אל.

חודשים ספורים בלבד לפני המינוי של בכרך הבן לתפקיד הבכיר בגלי צה"ל פרסם אביו באתר ערוץ 7 מאמר חריף הקורא לסגור את התחנה הצבאית. "שום מדינה דמוקרטית בעולם לא צריכה להחזיק מערך תקשורתי צבאי", כתב האב. "במקרה הטוב נוכל לומר שגלי צה"ל אינם תורמים כלום לביטחון ישראל, למען האמת נוכל לאמר שגלי צה"ל תורמים הרבה בעיקר לעידוד השמאל והרוח האנטי מלחמתית. שום טובה לא צלחה לישראל עד היום משידורי גלי צה"ל שהפכה לחממה לגידול כתבים שמאלנים שכל יעודם לזנב ברוח הלחימה של צה"ל".

במאמרו הנחרץ כתב ד"ר בכרך כי אנשי גלי צה"ל "מככבים בכל אירוע שמטרתו להביך את מדינת ישראל והחיסכון בסגירתו הוא בכך גדול מאוד. חיילים רבים המשרתים שם יוכלו להישלח למשימות צבאיות אמיתיות וגם אזרחים לא מועטים שעובדים בתחנה זו". כמה חודשים אחר כך, כאמור, הצטרף אליה בנו כקצין בקבע וסגנו של מפקד התחנה ירון דקל.

ד"ר בכרך, ברכות על מינוי הבן לתפקיד בתחנה הצבאית המיותרת. איך התחושות?

"אני מבסוט על המינוי ושמח שהוא מתקדם יפה בצבא".

לא היית מעדיף שאוריה, אם להשתמש במילים שלך, "יישלח למשימות אמיתיות בצבא"?

"הייתי שמח אם הוא היה סגן הרמטכ"ל, אבל כרגע הוא יהיה סגן מפקד גל"צ. נראה, אולי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully