וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשיש שתיים: מה עומד מאחורי הדיווח של ynet על מעצר דוגמנית?

26.10.2014 / 13:38

ידיעות שעלו היום באתר ynet ובכלי תקשורת נוספים דיווחו על "דוגמנית ידועה שנעצרה על ידי המשטרה והתעמתה עם השוטרים". בפועל, העצורה הייתה אישה אחרת הנושאת שם זהה

ניידת משטרה. ShutterStock
ניידת משטרה/ShutterStock

דוגמנית ידועה לא נעצרה היום על ידי המשטרה והתעמתה השוטרים, וזאת בניגוד למבזק שעלה באתר ynet על ידי כתב הפלילים אלי סניור, ואשר לווה בהתראת "פוש" למכשירים הניידים. האתר דיווח כי דוגמנית מפורסמת נעצרה במהלך הלילה בחשד שנהגה בשכרות, וכי "ככל הנראה, דין ודברים בין הדוגמנית לבין השוטרים הביא למעצרה" - רמז לכך שהיא תקפה את השוטרים. הידיעה פורסמה גם באתר NRG ובכלי תקשורת נוספים שנפלו בפח, ופרסמו מבלי לבדוק כלל את העובדות.

ב-ynet בדקו את הדברים, ככל הנראה, רק לאחר פרסומם - ווגילו כי העצורה היא לא הדוגמנית, אלא אישה החולקת איתה את אותו השם. מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי העצורה היא נרקומנית המבוגרת מהדוגמנית ביותר מעשור, כך לפי הפרטים המצוים בידי המשטרה. עם היוודע הדברים הסירו ב-ynet את המבזק באופן מיידי מהאתר. מקורביה של הדוגמנית, שקיבלו טלפונים מכתבי רכילות ותרבות - הדגישו בפניהם כי לא היו דברים מעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היו דברים מעולם. הפוש של ynet/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר המשטרה רפי יפה מסר בתגובה כי "בעקבות הפרסום ב-ynet על מעצר דוגמנית מפורסמת, הרינו להבהיר כי מבדיקה שנעשתה עד כה לא נמצא אירוע תואם לפרסום. למותר לציין כי משטרת ישראל ככלל לא נוהגת כמדיניות לפרסם דבר מעצרם של ידוענים מפורסמים כאלה או אחרים".

מ-ynet נמסר בתגובה כי האתר "עומד מאחורי הכתב ומגבה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully