וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: מגנים את תזכיר החוק לפיצול רשת וקשת

26.10.2014 / 14:57

"התזכיר פוגע בחברת החדשות, בעצמאותה, בתפקודה ובעתידה, כמו גם באינטרס הציבורי. אין כל הצדקה לשינוי המצב החוקי הקיים", כך אומרים היום חברי דירקטוריון החברה ומביעים "דאגה רבה"

אבי וייס. אסף לב,
"שינוי כזה יביא לפירוקה של חברת החדשות הלכה למעשה". אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2/אסף לב

חברת החדשות של ערוץ 2 מגנה את תזכיר החוק לפיצול רשת וקשת שעלה היום של שולחן הממשלה על ידי שר התקשורת גלעד ארדן. "התזכיר פוגע בחברת החדשות, בעצמאותה, בתפקודה ובעתידה, כמו גם באינטרס הציבורי", כך אומרים היום חברי דירקטוריון החברה שם מביעים "דאגה רבה" לנוכח התזכיר.

"עמדת חברת החדשות ביחס לתזכיר החוק היא שכל עוד מתקיימת תחרות בתחום שידורי החדשות בישראל, אין כל הצדקה לשינוי המצב החוקי הקיים, שנחקק לפני שנתיים בלבד", נמסר בהודעת הדירקטוריון. "שינוי כזה יביא לפירוקה של חברת החדשות הלכה למעשה ויפגע פגיעה אנושה באינטרס הציבורי".

זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת מחזיקות במשותף בחברת החדשות של ערוץ 2, והחוק המוצע קובע כי לאחר פירוק הערוץ תחל בניהן התמחרות על חברת החדשות - וזו תירכש על ידי אחת מהן. שתי הזכייניות מתנגדות להקדמת פירוק ערוץ 2 בנימוק כי מדובר בלוחות זמנים צפופים מדי עבורן. בחברת החדשות לא פירטו מדוע וכיצד העברת הבעלות על החברה לידי אחת הזכייניות תפגע באינטרס הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully