וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מועדון לילה בלי נשים - לא מצחיק אותי"

27.10.2014 / 11:51

ארגון "נעמת" מוביל בימים אלה קמפיין אינטרנטי לצירוף אישה לפאנל הקבוע של התכנית, והוא קורא לצופים לפנות לזכיינית קשת ולמחות בפניה על היעדר קומיקאית מהרכבה

מועדון לילה. צילום מסך
מועדון לילה/צילום מסך

לא כולם צחקו מחזרתה לאוויר של התכנית "מועדון לילה", שחזרה בשבוע שעבר לאוויר אחרי ארבע שנות הפסקה - והפרומו שלה הציג חמישה גברים שמובילים אותה, ללא אישה אחת. ארגון "נעמת" מוביל בימים אלה קמפיין אינטרנטי לצירוף אישה לפאנל הקבוע של התכנית, והוא קורא לצופים לפנות לזכיינית קשת ולמחות בפניה על היעדר קומיקאית מהרכב התכנית.

"היכנסו לעמוד של מועדון לילה וכתבו על הקיר 'מועדון לילה בלי נשים - לא מצחיק אותי'" קוראים בארגון. בפאנל הקבוע של התכנית חברים ארז טל, ישראל קטורזה, צביקה הדר, אורי חזקיה אבי נוסבאום. בתכנית הראשונה התארחה אמנם אישה, דינה סנדרסון, אך מבקרי מטלוויזיה עמדו עך כך כי מדובר בפאנל גברי.

"היא שימשה כעלה התאנה של 'מועדון לילה', למען לא יראו את ערוותה הכלל-גברית", כתבה על כך אריאנה מלמד. "טל ומרעיו היו מודעים לסערה שעורר הפרומו שבו לא נכללה והגיבו על כך בדרכם: ציניות וזלזול ואפילו רמיזה שסנדרסון עצמה איכשהו אשמה בכך. סנדרסון נבעטה החוצה קצת לפני האמצע". אביעד קדרון כתב בוואלה! תרבות כי "סנדרסון התקשתה להתמודד עם שלושת הגברים שישבו לצידה ושכחו שהם עונדים מיקרופונים כשצעקו בלי סוף את השורות המתוסרטות שלהם."

"היא עקצה כביכול את הפקת התוכנית על כך שאין נשים בפאנל ובפרומואים", כתב ירין כץ בעכבר העיר. "הבנו שהביקורת העצמית משמשת כתירוץ להמשיך את אותו הדבר בדיוק; בתוכניות הבאות עדיין לא יהיה ייצוג ראוי לנשים, אבל לעומת זאת יהיו פאנצ'ים על חמות בשפע". כץ ציין כי בהפקת התכנית אמרו כי ביקשו לשלב בפאנל את עדי אשכנזי, אולם היא סרבה. העורך הראשי של "מועדון לילה" הוא ארז טל, ועורך אותה יוני גולן.

מ"מועדון לילה" נמסר: "הפאנל מורכב מאנשים מוכשרים, ללא התייחסות מגדרית. דינה סנדרסון נמצאת בפאנל, לא כצורך באפליה מתקנת אלא כי היא מוכשרת מאוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully