וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של עידן: טינה מלמד פורשת מגל"צ

29.10.2014 / 12:16

מלמד, קצינת הארגון המיתולוגית של גלי צה"ל תפרוש לאחר שלושה עשורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מלמד אחראית למיונם של אלפי חיילים וחיילות ועל ניהול כח האדם והגיוסים לתחנת הרדיו הצבאית

טינה מלמד. באדיבות המצולמים
"גלי צה"ל הייתה עבורי בית". מלמד/באדיבות המצולמים

טינה מלמד, קצינת הארגון המיתולוגית של גלי צה"ל תפרוש מהתחנה הצבאית לאחר לא פחות משלושה עשורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מלמד אחראית למיונם של אלפי חיילים וחיילות מאשכולות הדוברות והמידע שבצה"ל ועל ניהול כח האדם והגיוסים לתחנת הרדיו הצבאית. בתחנה, העוברת בימים אלה שינויים אגוניים, טרם הודיעו על זהות מחליפה בתפקיד.

מלמד תפרוש מצה"ל אחרי ארבעים שנות צבאי, במה שגורמים בתחנה הצבאית וגורמים ובתקשורת שהחלו בה את דרכם כינו את יום פרישתה "סופו של עידן". בין המברכים אותה היום היה מפקד גלי צה"ל לשעבר אבי בניהו, שתחתיו עבדה במשך שש שנים. "כשהתבוננתי לאחור או שתעייני בברכות תביני שיש לך הרבה מאוד סיבות להיות גאה ולנשום לכמה רגעים אוויר פסגות", כתב לה. "נגעת בקצות האצבעות במשך שנים באלפים רבים שסייעת לעצב את אישיותם ואת חייהם בשירות ואחריו. גל"צ הוא עבורך מפעל חיים ובית שני אם לא ראשון".

מלמד כתבה מכתב פרידה מעובדי וחיילי גלי צה"ל, אליה צירפה תמונה מתקופת גיוסה לצה"ל לצד תמונה מעת הפרישה האחרונה. "אני חשה שנתרמתי רבות מהשירות הארוך שלי ואני יוצאת מסופקת מהעבודה המיוחדת בניהול הארגוני של התחנה ואנשיה, גלי צה"ל הייתה עבורי בית וכל אחד מכם היה חלק ממשפחתי", כתבה.

"הפרישה שלי מצה"ל מעוררת רגשות רבים. מחד, שמחה על שהגעתי עד הלום, גאווה על ההישגים הרבים ותחושת סיפוק אמיתית על כל העשייה שלי בצבא בכלל ובתחנה בפרט. ומאידך, עצב על פרידה מחלק משמעותי מאוד במעגל חיי. אני מתרגשת מאוד וסקרנית לגלות את השביל הבא בו אצעד עם כל הידע והניסיון שצברתי", דברי מלמד.

מפקד גל"צ ירון דקל מסר היום: "טינה היא המסד והטפחות של גלי צה"ל. במשך 30 שנות שירותה בתחנה היא העמידה דורות על חיילים, מקצתם ידועים ומפורסמים. טינה היא שידעה לאתר אצל החייל בש"ג עידו רוזנבלום את הכישרון ולשלוף אותו מהעמדה, ואת הפקיד טל ברמן קידמה לעמדת השדר. היא ניחנה במקצועיות, רגישות ויכולת אבחנה יוצאות מן הכלל ומאז נכנסתי לתפקיד היתה טינה יד ימיני. שמה חרוט לעד בתולדות גלי צה"ל וגלגלצ והתחנה הצבאית הייתה נראית לגמרי אחרת בלעדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully