וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: ערוץ 10 פותח חזית מול קשת

29.10.2014 / 16:30

בלעדי: אחרי שנים ארוכות בהן נמנעו מללכת ראש בראש מול הזכיינית החזקה והעדיפו את הבטן הרכה של רשת, שמים בערוץ בלוח השידורים החדש את כל הביצים בסל של קשת. למפרסמים הם אומרים: "לא בונים על קהל של ריאליטי"

יוסי ורשבסקי. גיא קרן,
ורשבסקי/גיא קרן

אחרי שנים ארוכות בהן העדיף להתמקד בתחרות ישירה מול רשת ודווקא כאשר עתידו לוט בערפל, לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ 10 מכוונים בימים אלו, לראשונה בתולדותיו, את כל מאמציהם השיווקיים והתוכניים מול זכיינית ערוץ 2 החזקה קשת. ההחלטה האסטרטגית שהתקבלה בהנהלת הערוץ תואמת כמובן את הליך המיתוג של הערוץ כמוטה חדשות ותוכניות דוקו, והן את חילופי הימים הצפויים בין זכייניות ערוץ 2 החל מהשבוע הבא.

ממידע שנשלח למפרסמים ובו השיבוצים השונים לעונת החורף ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, עולה כי בערוץ הוחלט כי התוכנית "בייבי בום" , אשר בעונתה הראשונה זכתה בערוץ לנתוני צפייה נאים, תשובץ בימי ראשון מול "מועדון לילה" - אף היא נחשבת בעונתה השישית להצלחה, ולאחר חילופי הימים, אל מול "הכוכב הבא" שתשודר ככל הנראה בימי ראשון ושלישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מציבים מולו אמירה דוקומנטרית". אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עולה כי העונה השנייה של "המסע המופלא של גידי ואהרוני" - אף היא עוגן של הערוץ, תשובץ בימי שני אל מול ההימור החדש של קשת "9 חודשים", ולאחר חילופי הימים אל מול "עובדה". בימי שלישי מתכננים בערוץ לשדר את "פנים אמתיות" של אמנון לוי, אל מול הריאליטי "הצילו, אני לא יודע לבשל", ואחר כך מול "הכוכב הבא"). גם כאן, אומרים בענף, מדובר באמירה דוקומנטרית אל מול הריאליטי מבית היוצר של הענקית מרמת החייל.

בימי רביעי, אשר יהפכו החל משבוע הבא לאלו של רשת ישבצו בערוץ 10 את "המקור", זאת אל מול השיבוץ העתידי של The voice (המתוכננת לרביעי ושבת) ואחרי זה אל מול הריאליטי "המירוץ למיליון". בימי חמישי ישדרו בערוץ את משחקי הליגה של מכבי, אל מול מה שמגדירים בערוץ כ"חמישי הנשי" של רשת, המורכב מ"המערכת" של מיקי חיימוביץ' ו"אבודים" של צופית גרנט. בשישי ימשיך לככב על מסך הערוץ שי שטרן עם "שי בשידור" אל מול בלון הניסוי הקומי החדש "הכל הולך" של רשת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מול המירוץ למיליון. מגישי "המקור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נגמרו חלומות הריאליטי, חוזרים למציאות"

גורם בענף אשר ניתח את הדברים עבור וואלה! ברנז'ה, אמר היום כי בערוץ "לא בונים על מפרסמי ריאליטי". לדבריו, "בפנייה למפרסמים אכן ניתן דגש לתוכניות המכוונות לקהל עם השכלה גבוהה יותר התואם את התמהיל הזה של הלוח". בהתייחס להחלטת ערוץ 10 להתמקד - הן תדמיתית והן ברמת הפרוגרמינג - בזכיינית קשת, אמר הבכיר כי "קשת לא מוטרדת מהתחרות ברייטינג, קשת מוטרדת מהמראה שזה מציב לה מול הפנים".

"אנחנו מתמקדים בתוכניות איכות בתחומי האקטואליה, הדוקו, התחקיר והדרמה ואין לנו שאיפה לנצח את ערוץ 2 בטבלאות הרייטינג. בתוכנית העסקית שבנינו, נספק לצופים לוח שידורים איכותי ונרוויח גם בנתחי רייטינג צנועים יותר". אומר גורם בכיר בערוץ ומוסיף כי "במצב הנוכחי, אנחנו לא בונים על 30% צפייה. נגמרו חלומות הריאליטי, חוזרים למציאות".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "לוח שידורי החורף של ערוץ 10 הוא לוח שידורים שבועי שמציג בפני הצופים אלטרנטיבה תחרותית בכל ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully