וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ מתחמם: שוב, סטורמס מגיעה לישראל

4.11.2014 / 17:01

לאחר שנציגיה ביקרו היום בבית הוורד לבחינת אפשרות להשקעה, לוואלה! ברנז'ה נודע כי ביום ראשון הקרוב תגיע אשת התקשורת ההולנדית עצמה ותערוך סבב פגישות עם בכירי ערוץ 10

נינה סטורמס. GettyImages
לא מתכוונת לשמר את "לוח השידורים הרזה". סטורמס/GettyImages

המגעים בין ערוץ 10 למשקיעה הפוטנציאלית נינה סטורמס מתחממים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ביום ראשון הקרוב תגיע סטורמס לישראל ותערוך סבב פגישות עם בכירי הערוץ. תהיה זו הפגישה השנייה של סטורמס עם אנשי ערוץ 10, לאחר שבביקור הקודם שלה בישראל ערכה פגישת היכרות עם שר התקשורת גלעד ארדן ועם אירית אילוז, נציגתו של בעל השליטה בערוץ 10 יוסי מימן. בימים האחרונים שהו בישראל נציגים מטעמה של סטורמס והיא עצמה, כאמור, תגיע לישראל ביום ראשון.

זו תקופה ארוכה שאשת התקשורת ההולנדית בוחנת השקעה בענף הטלוויזיה הישראלי. לפני שנה, ובטרם נחתמה עסקת הרכישה של אנדמול את שליש ממניות זכיינית ערוץ 2 רשת, התנהל משא ומתן בין סטורמס לבין נציגי הזכיינית - אולם עסקה כזו לא יצאה לבסוף אל הפועל. כעת, אם אכן תרכוש סטורמס את השליטה בערוץ 10, תהיה לה האפשרות לנהל משא ומתן באשר למיזוגו עם הזכיינית רשת. על פי מקורביה, היא אינה מעוניינת בהשקעה בערוץ 10 כערוץ שאינו משדר תכניות ריאליטי והיא כלל לא מתכוונת לשמר את "לוח השידורים הרזה" אותו מוביל מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי בעת הזו.

נינה סטורמס מיוצגת בישראל על ידי המפיק חיים סלוצקי, ואם תשקיע בישראל היא תעשה זאת במשותף עם חברת ההפקות הבינלאומית "פרימנטל". השקעה תמשיך את המגמה של התעניינות גופי מדיה עולמיים בתעשייה הישראלית כיצרנית ויצואנית תוכן שניתן לשווקו בעולם, התעניינות שרקמה את ההשקעה של "אנדמול" ברשת.

נינה סטורמס, יהודייה ילידת הולנד המתגוררת במונקו, מחזיקה ביחד עם בעלה העיתונאי בשורה של ערוצים וגופי הפקה במדינות שונות באירופה. לפני כעשור הוענק לד תואר דוקטור לשם כבוד מאוניבסיטת בן גוריון. העיתונים באירופה העריכו את הונה ב-240 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully