וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסא רם ימונה למנכ"ל "גיל הפקות"

5.11.2014 / 11:59

המפיק אסף גיל פורש מתפקיד מנכ"ל "גיל הפקות", ויישאר בתפקיד יו"ר החברה אשר בבעלותו. במקומו ימונה לתפקיד אסא רם, עד לאחרונה סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה

אסא רם – מנכ"ל גיל הפקות .. רונן אקרמן ., מערכת וואלה! NEWS
אסא רם – מנכ"ל גיל הפקות ./מערכת וואלה! NEWS, רונן אקרמן .

המפיק אסף גיל פורש מתפקיד מנכ"ל החברה שבבעלותו, "גיל הפקות". במקומו ימונה לתפקיד אסא רם, עד לאחרונה סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה. גיל עצמו ימשיך למלא את תפקיד יו"ר החברה וירכז את תחום התוכן בה.

אסא רם הצטרף ל"גיל הפקות" לפי כארבע שנים. בחברה הוא הוביל תהליך של רה-ארגון במקביל להתרחבות היקף הפעילות של החברה, שהיא בין חברות ההפקה הגדולות והמשפיעות בישראל והיחידה המפיקה גם בימים אלה בו-זמנית תכניות לכל ערוצי הברודקאסט. "גיל הפקות" חתומה בין היתר על "מאסטר שף", "בייבי בום", "בוס בהסוואה", "סופר נני", "בואו לאכול איתי" ואחרות.

אסף גיל, יו"ר החברה מסר הבוקר: "המשך צמיחתה של החברה והצורך שלי להתפנות באופן מלא לצרכי פיתוח וניהול התוכן בהפקות כמו גם לשיווק ולהפצה הבינלאומיים הם שהובילו להחלטה". הוא הוסיף: "אין אדם מתאים מאסא למלא את התפקיד. מקצועיותו ואישיותו בצירוף הניסיון והידע העשיר שצבר יסייעו לו להתמודד בהצלחה עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully