וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חלק: מועצת הרשות השנייה החדשה התכנסה לראשונה

10.11.2014 / 11:22

המועצה החדשה של הרשות השנייה התכנסה הבוקר לראשונה, עשתה היכרות וחילקה את התפקידים. כיו"ר ועדת הטלוויזיה תכהן עו"ד דורלי אלמגור, שתיכנס לנעליו של יעקב שחם. יו"ר המועצה הנכנסת, אוה מדז'יבוז': "שוק התקשורת עומד בפני הכרעות חשובות וגורליות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדרת אופטימיות. יו"ר המועצה הנכנסת. אוה מדז'יבוז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הרשות השנייה התכנסה היום (שני) לראשונה בהרכב החדש, בראשות אוה מדז'יבוז'. 15 חברי המועצה קיבלו סקירה של יו"ר הרשות על הנושאים העומדים לפתחה, והרשות פרסמה את חלוקת התפקידים בין חברי המועצה להובלת וועדות המשנה.

בראש ועדת הטלוויזיה תעמוד עו"ד דורלי אלמגור, לשעבר היועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין. היא תעמוד ברשות הוועדה בעלת נפח העבודה העיקרי ביותר במועצת הרשות, אשר בראשה עמד בשנים האחרונות יעקב שחם. בראש ועדת הרדיו תעמוד דר' מיכל שפירא, ראש תחום פרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית קרית אונו.

כיו"ר ועדת נשים תמשיך לכהן יוכי פלר. הוועדה הוקמה כוועדת אד הוק עוד במועצה הקודמת, והוחלט כי תמשיך את עבודתה באותו ההרכב עד לסיום פעילותה. כיו"ר ועדת ערר יעמוד יצחק בורבא, כיו"ר ועדת מחקר ורב התרבותיות יעמוד פרופ' יונתן כהן וכיו"ר ועדת כספים וביקורת יעמוד אייל דה פאו. ראשי הוועדות מונו לשתיים, וזאת בניגוד לארבע שנים כפי שהיה עד כה.

"בטוחני כי נעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הגופים המפוקחים"

"המועצה מתחילה את עבודתה בתקופה מאתגרת ורבת שינויים בה שוק התקשורת עומד בפני הכרעות חשובות וגורליות ובפני המועצה עומדים אתגרים רבים בתקופה מרתקת זו", מסרה הבוקר יו"ר המועצה, אוה מדז'יבוז'. "אני בטוחה כי ההרכב המנצח של אנשי מקצוע, עשייה ואקדמיה המרכיבים את המועצה יעמדו במשימות הרבות שלפתחינו וישרתו נאמנה את האיטרס הציבורי".

|תפקיד המועצה להתוות את מדיניות הרשות השנייה כאשר כל העת לנגד עיניה נמצא הציבור, אשר ראוי לקבל מוצר מגוון, מעניין ואיכותי. תקופה זו מצריכה גיוס ושיתוף מצד כל המעורבים", הוסיפה. "בטוחני כי נעבוד בשיתוף פעולה מלא עם גורמי המקצוע וההנהלה של הרשות השנייה בראשות המנכ"ל, וכן עם הגופים המפוקחים על מנת לצלוח באופן אחראי ומקיף את האתגרים המורכבים השונים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully