וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי פאטמה

12.11.2014 / 11:29

הג'וב הבא של עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר צחי כהן אשר פוטר מהעיתון בשל "פרשת פאטמה הבדואית" ובימים אלו תובע על כך מיליון שקלים: סוכנות שיווק ויחסי ציבור המתמחה ברשתות חברתיות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר צחי כהן עמל בשנה האחרונה, מאז עזב את העיתון, על הקמת סוכנות שיווק ויחסי ציבור המתמחה ברשתות חברתיות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את הסוכנות תחת השם TWO GOOD הקים כהן יחד עם אשת השיווק רותם פאר, לשעבר מנהלת תיקי הלקוחות של רדיו ת"א ומנהלת מכירות, והשניים גייסו עד כה יותר מעשרה לקוחות.

כהן מנהל בימים אלה הליך משפטי נגד המרואיינת שהביאה לפיטוריו לפני שנה מידיעות אחרונות, ותובע מיליון ש"ח פיצויים מהסטנדאפיסטית גילה צימרמן וחברה הקרוב שדרן הרדיו משה טימור ששידך בינהם לצורך הראיון. כזכור, צימרמן הזדהתה בפני כהן כ"פאטמה הבדואית" והתראיינה ככזו למוסף "7 ימים", בראיון שאילץ את העיתון להתנצל בפני הקוראים ולערוך בירור פנימי שבסופו נאלץ כהן לעזוב.

מערכה נוספת של כהן היא מול הדובר והעיתונאי לשעבר אורי קציר, שפרסם בפייסבוק פוסט בגנותו ובו כתב כי כהן מעולם לא הגיע להופעה של הסטנדאפיסטית עליה כתב למוסף "7 ימים" ולכן הוא התנהל בצורה לא מקצועית. פרסום הדברים גרר איום בתביעה מצד כהן שטוען כי מדבר בשקרים, וכי כן נכח בהופעה של האישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully