וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקופ: דרור רפאל אייטם

וואלה! ברנז'ה

12.11.2014 / 17:13

מחלקת הדוברות של HOT הוציאה תגובה שקרית לכתב וואלה!סלבס על ידיעת יציאתו מהארון של דרור רפאל, זאת על מנת להעביר את אותה ידיעה לאתר המתחרה ynet. וואלה! ברנז'ה עושה סדר בשכונה

דרור רפאלי. אביב חופי
דרור רפאלי/אביב חופי

מריבות בתחום הראשוניות בכל הנוגע לידיעות רכילות הן עניין שבשגרה, אולם תגובה רשמית של חברה, שבוחרת לתת אינפורמציה שגויה - היא בהחלט חדשות. היום (רביעי) פנה כתב הרכילות של מדור וואלה! סלבס לאנשי יחסי הציבור של חברת HOT, רון וינברג ואהרון גבע, וביקש תגובה על אייטם שהתכוונו לפרסם. על הפרק עמדה ידיעה על כך שמגיש הרדיו דרור רפאל, עתיד לצאת מהארון בעונה החדשה של תכנית הריאליטי "מחוברים".

לטענת עורך וואלה! סלבס, בחברת HOT לא בחרו "שלא להגיב" לדברים, אלא מסרו את התגובה הרשמית: "זה לא נכון, ומעבר לכך אין תגובה". לאחר זמן קצר, עלתה באתר המתחרה ynet, ידיעה ובה ציטוט מתוך ראיון שנתן דרור למגזין "7 לילות", ושעתיד להתפרסם ביום שישי הקרוב, ובו הוא מודה "עזבתי את אשתי לטובת גבר". יצוין כי אנשי וואלה! סלבס, שניסו להשיג מיד לאחר הפרסום את אנשי מחלקת יחסי הציבור של הגוף המשדר, לא זכו למענה ולתגובה.

קשרי העבודה ההדוקים של חברת HOT ואתר ynet ידועים מזה שנים ארוכות, והשניים מקיימים קשרים רבים הן כפלטפורמה לשידור תכנים והן במתן בלעדיות על ידיעות. עד לאחרונה שלט מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בחברת הכבלים - מה שאפשר לו למנות את כל חברי ההנהלה שעדיין מועסקת בחברה.

לוואלה! ברנז'ה נמסר בתגובה מ-HOT כי: "זוהי עמדתו של דרור רפאלי ואנחנו עומדים מאחוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully