וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 עולים להתקפה: "אסור להיכנע ללחצים של בעלי ההון של ערוץ 2"

13.11.2014 / 14:56

גורם בכיר בערוץ 10 התייחס היום להחלטת רה"מ מאמש לעצור את הליך חקיקת החוק לפיצול ערוץ 2: "אסור להיכנע ללחצים האדירים שמפעילים גורמים בעלי השפעה בערוץ 2 שרוצים לקחת אותנו חזרה לימי המונופול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל לימין - אלו שמרוויחים, זה שמפסיד. יוסי ורשבסקי, אבי צבי ואבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בערוץ 10 מגיבים היום (חמישי) בתקיפות להחלטת רה"מ מאמש לעצור את חקיקת פיצול ערוץ 2. נתניהו הגיש ערר על החוק שקידם מי ששימש עד לאחרונה כשר התקשורת גלעד ארדן - שהליכי החקיקה שלו כבר החלו ואמור היה לעלות לקריאה ראשונה כבר ביום ראשון.

מדובר בבשורות טובות לזכייניות ערוץ 2 רשת וקשת ולחברת החדשות שלהן, שביקשו להמשיך ולשדר ללא פיצול עד שנת 2017, כמו בכוונת החוק המקורית. עבור ערוץ 10 מדובר בסגירה בסוף השנה נוכחית, ואנשיו מזהירים היום מפני מונופול של ערוץ 2 שיעצים עוד יותר את כוחו.

גורם בכיר בערוץ 10 אמר היום כי "אסור להיכנע ללחצים האדירים שמפעילים גורמים בעלי השפעה בערוץ 2 שרוצים לקחת אותנו חזרה לימי המונופול שבהם יש ערוץ מסחרי אחד ומהדורת חדשות אחת, תשרת אך ורק את בעלי ההון שמחזיקים בערוץ 2 ואת מי שיאכל מידם". לדבריו, "הציבור יפסיד, היצירה המקורית תפסיד, ומחירי הפרסום יעלו לרמתם משנות התשעים. ממשלת ישראל נאבקת במונופולים ואנחנו משוכנעים שהיא לא תתן את ידה להקמת מונופול ישן-חדש. מונופול זה דבר רע, מונופול בתקשורת זה מסוכן".

ברקע הדברים שאומרים בערוץ 10, נעוצה גם פגישה שקיים לאחרונה נתניהו עם אחד מבעלי רשת אודי אנג'ל, אשר לגביה נטען כי בה שכנע האחרון את ראש הממשלה שלא לקדם את היוזמה לפיצול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully