וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

uber חוכם

13.11.2014 / 16:51

דב גילהר ערך ב"לילה כלכלי" ראיון תוקפני עם מנכ"ל uber על שירות חדש ושנוי במחלוקת של החברה. מה שלא הוזכר בראיון הוא שאחיו של גילהר, הוא לא אחר מהלוביסט של המתחרה המרה "גט טקסי". חדשות 10: "אם אנו או דב היינו יודעים זאת – היה מתווסף גילוי נאות"

ראיון עם יוני גריפמן, מנכ"ל UBER בלילה כלכלי לדב גילהר. ערוץ  10, צילום מסך
"אם כן יש כאן בעיה". גילהר וגריפמן/צילום מסך, ערוץ 10

האם יועצי התקשורת של חברת uber הם העומדים מאחורי קמפיין שלילי נגד שר התחבורה? על השאלה הזו ניסה אתמול (רביעי) לענות אייטם ב"לילה כלכלי", בהגשת דב גילהר. וואלה! ברנז'ה מציעה פולו-אפ: האם אחיו של דב גילהר המייצג את את המתחרים "גט טקסי" עומד מאחורי האייטם השלילי של אחיו על uber? הנה הפרטים:

אתמול (רביעי) ערך גילהר בערוץ 10 ראיון פרובוקטיבי למדי עם מנכ"ל חברת uber יוני גריפמן, לרגל השקת שירות-נהיגה-חברתי-חדש של החברה שמעורר זעם במשרד התחבורה ובקרב ארגון נהגי המוניות. גיל-הר הטיח במנכ"ל דברים קשים על המניעים של uber ואף הביך אותו כאשר שאל אותו כמה פעמים אם יהיה מוכן להיבדק בפוליגרף על הדברים. אבל לא רק את משרד התחבורה השירות החדש מרגיז, אלא גם את חברת "גט-טקסי" - המפעילה את אפליקציית שירות המוניות המתחרה אשר פעל בישראל עד עתה ללא מתחרים, וכעת מאוים על ידי uber שהחלה לפעול בישראל לאחרונה. אלה ימים סוערים עבור "גט-טקסי", שהייתה שמחה להצרה ככל הניתן של צעדיה של uber בארץ ולמניעת שינוי חקיקה שייקל על uber את הפעילות.

"רשמתי לפני שאתה לא מוכן להיבדק על זה בפוליגרף"

בראיון על השירות החברתי החדש uberX ביקש גילהר להקשות על מנכ"ל החברה ושאל אותו האם יועצי התקשורת שלו הם אלה שמובילים בימים אלה קמפיין אינטרנטי נגד שר התחבורה ישראל כץ, שמתנגד לשירות. גריפמן הכחיש כי יש קשר בין uber לבין הקמפיין, אך סרב לענות במקום יועציו בקשר לעבודותיהם האחרות. גיל-הר לא הרפה: "האם יכול להיות שהיועצים שלכם עומדים גם מאחוריכם וגם מאחורי הקמפיין הזה? כי אם כן יש כאן בעיה". הוא חידד: "כי אתם מגייסים את הציבור התמים כביכול בעד מטרות טובות, כאשר מניעים מסחריים עומדים מאחורי העניין הזה". המנכ"ל המשיך להכחיש, וגילהר המשיך שלא להרפות: "האם אתה מוכן להיבדק בפוליגרף?", שאל את גריפמן, שלא היה מוכן לענות על השאלה. "רשמתי לפני שאתה לא מוכן להיבדק על זה בפוליגרף", אמר.

שלום דב גילהר, זה בקשר לראיון שלך עם מנכ"ל uber יוני גריפמן. רציתי לשאול אם קודם לראיון דיברת עם ארז.

"איזה ארז?".

ארז גילהר, אחיך. מנכ"ל חברת הלובינג "פוליסי" ומי שמייצג את 'גט טקסי' - המתחרה המרה של uber. לא דיברתם לאחרונה?

"וואלק, לא ידעתי".

מוכן להיבדק בפוליגרף?

"אני יכול לבדוק מתי לאחרונה דיברתי עם אחי, אבל בכל מקרה יש בנינו חומה סינית בצורה בכל מה שקשור ללקוחותיו מחד, ולנושאי הטיפול שלי מאידך. לא אחת 'בירוקרטיה' טיפלה בחומרה בלקוחותיו ורק אחר כך עדכן אותי שהם כאלה. אנחנו לא מדברים בארוחות המשפחתיות על עבודה. כן, מוכן להיבדק בפוליגרף".

תגובת חדשות 10: "מערכת 'לילה כלכלי' ודב גיל-הר עצמו לא ידעו אודות מעורבות אחיו של דובי בעניין עד לרגע זה. אם המערכת או גיל-הר היו יודעים זאת – היה מתווסף גילוי נאות. דב גיל-הר, אגב, ישמח להיבדק בפוליגרף בעניין זה". את תגובתו של ארז גיל-הר לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully